ترینر بازی قلعه 3

امروز با ترینر بازی قلعه 3 در اختیار شما کاربران عزیز هستیم، قلعه 3 یکی از سری بازی های استراتژیکی محبوب می باشد که در سال 2011 توسط فایرفلای منتشر شد. لطفا جهت دانلود ترینر stronghold 3 به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

در مورد قلعه 3

بازی قلعه 3 یک بازی استراتژیک فوق العاده جذاب و کاملا اعتیاد آور است که توسط استودیوی بازی سازی فایرفلای منتشر شده است و یکی از پر فروش ترین بازی های سبک استراتژیک در سراسر جهان می باشد. بازی جنگ های صلیبی و قلعه ، بازی نیست که کسی آن را تجربه و یا حداقل اسم آن را نشنیده باشد.

این بازی نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت فوق العاده ای داشته است، گرافیک بازی بهتر از قبل طراحی شده است، تجهیزات حنگی آپدیت شده اند و صداگذاری زیبا و دیدنی تر از قبل تولید شده است.

داستان این نسخه از بازی به کاراکترهای قبلی این سری مربوط می شود، جایی که the wolf در گوشه ای از سرزمین مشغول جمع آوری سلاح و سرباز است.

ترینر بازی قلعه 3

برای اجرای ترینر stronghold 3 کافیست فایل ترینر را در مسیر نصب بازی کپی کنید و کلید های مشخص شده روی ترینر را فشار دهید تا آپشن های آن برای شما فعال گردد.

نکته 1:اگر ترینر بازی قلعه 3 باز نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شدید بهتر است برای اجرای صحیح ترینر آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.

نکته 2: در بعضی از ترینر ها گاهی لازم است برای فعالسازی ترینر کلیدی را فشار دهید پس این نکته را فراموش نکنید.

سایر ترینرها

 

آنچه خواندید

6 پاسخ در “ترینر بازی قلعه 3”

علیرضا

1403-04-13

سلام خسته نباشید.
برای ورژن 1.8 تا حالا ترینری منتشر نشده!
متاسفیم.

مرتضی

1402-08-30

سلام من دوتا شو دانلود کردم ولی هی از بازی مساد بیرون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *