ترینر بازی Ace Combat 7

امروز ترینر بازی Ace Combat 7 را برای شما کاربران گرامی ایزگیم آماده کرده ایم. لطفا جهت دانلود این ترینر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

مقدمه ای بر بازی Ace Combat 7

بازی Ace Combat 7 نسخه از بازی های شبیه ساز هواپیمایی جنگی به شمار می آید. علی رغم ضعف های ناچیز در برخی قسمت ها، این بازی توانست بار دیگر کیفیت خود را ثابت کند. سری ace combat یکی از قدیمی ترین بازی های شبیه ساز هواپیمایی و جنگی است که همه گیمرها با قدمت دیرینه آن آشنا هستند. این نسخه بازی به دست استودیوی اصلی خود، باندای نامکو ساخته و عرضه شد

نسخه هفتم این سری با ارائه گرافیک قابل قبول و گیم پلی جذاب همیشگی توانسته حس و حال نسخه های خوب قدیمی را به طرفداران این سبک القا کند. سازندگان با خلق داستان جذاب و متفاوت برای این سری کاری کردند که شما در جریان بازی از داستان چندین شخصیت مختلف مطلع شوید.کاربران در داستان این بازی نه تنها از وقایع جنگی مطلع می شوند بلکه از خط داستانی کاراکترهایی که قصد وارد شدن به جنگ را نیز نداشتند، با خبر خواهند شد.

راهنمای کار با ترینر بازی Ace Combat 7

هنگام اجرای بازی ترینر را اجرا کنید و کلیدهای ترکیبی زیر را فشار دهید.
Num 1 – غیرقابل زخم
Num 2 – گلوله‌های ماشین‌گان بی‌نهایت
Num 3 – موشک‌های بی‌نهایت Num 4 – هیچ تاخیری برای موشک‌ها
Num 5 – بخارات بی‌نهایت
Num 6 – هیچ تاخیری برای بخارات
Num 7 – بازنشانی زمان ماموریت
Num 8 – بیشترین امتیاز
Num 9 – امتیاز پول (MRP) بی‌نهایت
Num 0 – وزن صفر برای قطعات

نکته 1:اگر ترینر بازی Ace Combat 7  اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی Ace Combat 7 داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *