دانلود ترینر بازی assassins creed revelations

جهت دانلود ترینر بازی assassins creed revelations به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مقدمه بر بازی اساسینزکرید:افشاگری ها

اساسیزکرید: افشاگری ها یک بازی رایانه ای در سبک مخفی کاری و اکشن ماجرایی می باشد که در یک دنیای آزاد روایت می شود، این بازی در سال 2011 توسط شرکت یوبی سافت مونترآل منتشر شد. همچنین در این بازی شخصیت های مشهور بازی های قبلی مجموعه اساسینز همچون الطائر،اتزیوآئودیتوره و دسموند مایلز به کار گرفته شده اند.

داستان این بازی ادامه دهنده های نسخه های پیشین این سری یعنی اساسینزکرید: برادری روایت می شود جایی که اتزیو پس از پایان یافتن رویدادهای اساسیزکرید: برادری، راهی برای یافتن پاسخی برای پرسش های خود پیرامون پیشینه اساسین ها و نیای افسانه ای خود، الطائر ابن لا احد، مسیر قلعه مصاف را در پیش می گیرد. مکانی که تا چندسده قبل او، محل حضور و فعالیت های الطائر و گروه اساسین ها بود، اتزیو در پی یافتن کتابخانه ای مخفی در درون این محوطه است.

کار با ترینر بازی assassins creed revelations

آنتی ویروس را خاموش کنید و بعد ترینر را اجرا کنید، بعد از اجرای ترینر کلید های ترکیبی مشخص شده را فشاردهید تا ترینر و آپشن های آن برای شما فعال شود.

نکته 1:اگر ترینر بازی assassins creed revelations اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح ترینر آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.

نکته 2: در بعضی از ترینر ها گاهی لازم است برای فعالسازی ترینر کلیدی را فشار دهید پس این نکته را فراموش نکنید.

سایر ترینر ها

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *