دانلود ترینر بازی battlefield 1 | ترینر بازی بتلفید 1

بازی بتلفید 1 یک بازی رایانه در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط استودیو دایس ساخته شده است. لطفا جهت دانلود ترینر بازی battlefield 1 به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

مقدمه

امروز دیگر شاهد بازی های با کیفیت با موضوع جنگ جهانی نیستیم، بازی های call of duty نیز بیشتر به سمت آینده و جنگ های تخیلی قدم برداشته اند. اما بازی بتلفید این بار با موضوع و محوریت جنگ جهانی اول ساخته شده است و بر خلاف کالاف، سازندگان بتلفید 1 ریسک آن را پذیرفته اند. این سری از بازی بتلفید به طور کامل و خیره کننده ای با نسخه های قبلی متفاوت است و ما شاهد فضا و جو کاملا جدیدی هستیم که حال و هوای جنگ جهانی اول را به مخاطب القا می کند.

به محض ورود به دنیای بازی دنیای Battlefield 1، شما متوجه گرافیک خیره کننده بازی خواهید شد و محو در تماشای آن، انگشت به دهان خواهید ماند، گرافیک بازی به لطف موتور بازیسازی Frostbite واقعا با کیفیت از آب درآمده است، همچنین کیفیت تمامی تکسچرها و بافت های بازی بسیار بالاست و  جلوه های بصری و نورپردازی بازی نیز چشم نواز هستند. در ادامه جهت دانلود ترینر بازی بتلفید 1 با ایزگیم همراه باشید.

 

تصاویری از ترینر بازی battlefield 1

 

ترینر بازی بتلفید 1

 

راهنمای ترینر بازی بتلفید 1

بعد از اجرای بازی ترینر را اجرا کرده و کلید های زیر را فشار دهید.
DEL Active Trainer
F1 Infinite Health
F2 Infinite Ammo
F3 No Recoil
F4 Super Accuracy / No Spread
F5 Rapid Fire
F6 No Overheat
F7 One Hit Kill
F8 Instant Repair
F9 Infinite Vehicle Health
F10 Freeze Combat Area Timer

نکته 1:اگر ترینر بازی battlefield 1  اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح ترینر آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.

نکته 2:منظور از NUM در راهتمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.

نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

سایر ترینر ها

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *