دانلود ترینر بازی battlefield 4 + نسخه سالم

بازی بتلفید 4 یک بازی رایانه در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط استودیو دایس ساخته شده است. لطفا جهت دانلود ترینر بازی battlefield 4 به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مقدمه بر بازی بتلفید 4

بین تمامی بازی های جنگی چندین ویژگی وجود دارد که همواره برای همه  هیجان انگیز و جذاب است. منفجر کردن یک نفربر، تخریب یک ساختمان و یا خلبانی یک هلیکوپتر جنگی که برای نود درصد از بازیکان قدیمی این سری بازی لذت بخش بود. بتلفید 4 این باز نیر بهتر از همیشه و حتی با ویژگی های بیشتری برگشته است تا هم دل طرفداران قبلی خود را به دست آورد و هم طرفداران جدیدی جذب کند.

در بخش تک نفره بازی بتلفید 4 ما شاهد داستان بهتری نسبت به نسخه های قبلی این سری هستیم و شخصیت پردازی عمیق تری را مشاهده می کنیم. همچنین صحنه های احساسی نسبتا  جذابی در این نسخه وجود دارد. گیم پلی بتلفید 4 نسبت به سری های قبل کمی سریع تر شده است و ما شاهد سلاح ها و گجت های بسیار بیشتری هستیم. کار کردن با این وسایل و سلاح ها در کنار طراحی واقع گرایانه آن بسیار لذت بخش است اما در کل تمرکز تیم سازنده بازی بیشتر بر روی بخش چند نفره بازی بوده است.

تصویری از ترینر بازی بتلفید 4

ترینر بازی بتلفید 4

کار با ترینر بازی battlefield 4

بعد از اجرای بازی ترینر را اجرا کرده و کلید های numpad را فشاردهید.

نکته 1:اگر ترینر بازی بتلفید 4 اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح ترینر آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.

نکته 2:منظور از NUM در راهتمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.

نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

 

سایر ترینر ها

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *