دانلود ترینر بازی Command & Conquer Remastered Collection

سلام خدمت همراهان عزیز ایزگیم، امروز با ترینر بازی Command & Conquer Remastered Collection در خدمت شما هستیم؛ شما با استفاده از این ترینر می توانید از تمام ابزار هک و تقلب در این بازی استفاده کنید،برای دانلود این ترینر تا پایان همراه ما باشید.

مقدمه ای برای بازی Command & Conquer Remastered Collection

بازی Command & Conquer Remastered Collection شامل نسخه‌های اصلی سری Command & Conquer، یعنی Tiberian Dawn و Red Alert می باشد و توسط Electronic Arts در 5 ژوئن 2020 انتشار یافته است.

Tiberian Dawn داستان حول محور نبرد میان سازمان GDI (سازمان دفاع جهانی) و Brotherhood of Nod  در حال چرخش است. پس از وقوع یک اتفاق شگفت‌انگیز به نام Tiberium که یک ماده معدنی خطرناک و کلیدی می باشد، نژاد بشر با چالش‌های بزرگ اقتصادی و اجتماعی مواجه خواهد شد. Nod، به رهبری کین، از Tiberium برای‌ گسترش دادن قدرت خود استفاده می‌کند و GDI تمام زورش را به کار می گیرد تا از این تهدید خطرناک جلوگیری و او را متوقف کند.

این بازی دنیای موازی را در زمان جنگ سرد به نمایش می گذارد، مکانی که استالین در صدد این است که بر اروپا تسلط بیاید و متحدین خود که شامل ایالات متحده و بریتانیا می باشند در تلاش برای نگه داشتن و متوقف کردن اون می باشند؛ در این بازی، زمان به گونه‌ای تغییر خواهد کرد که تاریخ به سمت دیگری خواهد رفت و جنگ‌های مهیجی میان نیروهای سرخ و متحدین رخ خواهد داد.

از ویژگی های نسخه Remastered می توان به بهبود‌های گرافیکی و صوتی  و همچنین شامل قابلیت‌هایی مانند چندنفره آنلاین و امکان پیمایش در سطح بازی اشاره کرد. این ویژگی‌ها برای بازیکنان فضایی جدید و جذاب برای تجربه دوباره داستان‌های را فراهم کرده است.

بازیکنان این توانایی این را دارند که در نبردهای استراتژیک هیجان‌انگیز به انتخاب دو تمدن GDI و Nod در C&C و یا اتحاد و شوروی در Red Alert بپردازند. این بازی یادآور دوره‌ای طلایی در صنعت بازی‌ها می باشد و با ارائه امکانات مدرن، تجربه‌ای نوستالژیک را برای طرفداران قدیمی و جدید به ارمغان آورده است.

امیدواریم با این مقدمه به شما برای شناخت بهتر این بازی کمک کرده باشیم.

راهنمای ترینر بازی Command & Conquer Remastered Collection

Num 1 – حالت خدا (واحدها و ساختمانها)
Num 2 – ساخت و ساز و استخدام فوری
Num 3 – پول را ویرایش کنید
Num 4 – ویرایش تیبریوس/سنگ معدن
Num 5 – محدودیت ذخیره سازی تیبریوس/سنگ معدن را ویرایش کنید
Num 6 – ویرایش انرژی
Num 7 – پول هوش مصنوعی خالی
Num 8 – هوش مصنوعی تیبریوس/سنگ معدن خالی
Num 9 – انرژی هوش مصنوعی خالی
Num 0 – هوش مصنوعی نمی تواند بسازد/استخدام کند
. Num – یک ضربه کشتن
Num + – تنظیم سرعت بازی

کاربر عزیز، لطفا به نسخه بازی خود توجه داشته باشید ممکن است ترینر بازی Command & Conquer Remastered Collection به خوبی کار نکند. از این رو شما باید سایر ورژن های دیگر را مورد بررسی قرار دهید و ورژنی که مطابق بازی شما هست دانلود کنید. ما در ایزگیم تمام ورژن های موجود ترینر را آماده کرده ایم. پس با خیالت راحت در جعبه دانلود ترینر خودتان را دانلود کنید.

نکته 1:اگر ترینر بازی Command & Conquer Remastered Collection اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی Command & Conquer Remastered Collection داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

سایر ترینر ها

دانلود ترینر بازی serious sam 4

دانلود ترینر بازی Tale of immortal

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *