دانلود ترینر بازی company of heroes 2

امروز با ترینر بازی company of heroes 2 در خدمت شما کاربران عزیز ایزگیم هستیم، لطفا جهت دانلود این ترینر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازی company of heroes 2

سال 2006 اتفاق شگفت انگیزی افتاد و استودیوی Relic Entertainment بازی در سبک استراتژیک را از دل خاک بیرون آورد و یکی از ماندگارترین و جذاب ترین بازی های استراتژیک را پیش روی همه قرار داد. بازی که باعث عاشق شدن بساری از بازیکنان به سبک استراتژیک شد. company of heroes بازی است که خاطرات شیرین را برای طرفداران زنده می کند. و نسخه 2 پس از 7 سال از دل نسخه قدیمی اش بیرون آمده است، این نسخه با تمرکز روی جبهه شرقی جنگ جهانی دوم، نبردی مهلک را از دید ارتش سرخ شوری تا نبرد فتح برلین به تصویر کشیده است.

بزرگترین تغییر این بازی نسبت به نسخه اول، تغییر جبهه بازی از غرب به شرق است و شما این بار به عنوان افسر ارشد تبعید شده شوری گیر افتاده اید و در دل ماموریت های مختلف و کلیدی جنگ جهانی دوم قرار خواهید گرفت و از آزادسازی استالین گراد گرفته تا نبرد نهایی برلین را تجربه خواهید کرد.  سرما یکی از مهم ترین نکات بازی است و در تصویر کشیدن تئاتر جنگ تاثیر فوق العاده ای داشته است. شخصی سازی نیر یکی از بخش های جذاب دیگر بازی است و می توانید نازی ها و ارتش سرخ شوری را به دل خود تغییر دهید.

آموزش استفاده از ترینر بازی company of heroes 2

ترینر بازی company of heroes 2 را هنگام اجرای بازی باز کنید و کلید های ترکیبی numpad 1 تا numpad 6 را فشار دهید.

نکته 1:اگر ترینر بازی company of heroes 2  اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح ترینر آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.

نکته 2:منظور از NUM در راهتمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.

نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

سایر ترینرها

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *