دانلود ترینر بازی igi 1

با ترینر بازی igi 1 در خدمت شما کاربران عزیز ایزگیم هستیم.

 در مورد بازی igi 1

بازی igi یکی از محبوب ترین بازی های اکشن اول شخص است که اکثر کاربران پارسی گیم با این بازی محبوب و قدیمی خاطرات جذابی دارند. این بازی توسط استودیو Innerloop Studios طراحی و توسط کمپانی Eidos Interactive روانه بازار شده است.

igi 1 از اولین عنوانداران بازی های اکشن اول شخص بود که بعد ها تعداد بسیار زیادی از بازی ها از آن الهام گرفتند و از سبک آن پیروی کردند. در این بازی داستان حمله به یک اردوگاه نظامی روایت خواهد شد که پس از ورود به پایگاه ماموریت های مختلفی به شما محول خواهد شد که باید با نابود کردن دشمنان آنها را به پایان برسانید.

آموزش کار با ترینر بازی igi 1

ترینر را در مسیر نصب بازی کپی کنید و بعد آن را اجرا کنید. بعد از اجرای ترینر بازی را باز کرده و هنگام بازی کلید های زیر را برای فعالسازی آپشن های مورد نظر فشار دهید.

F9 – سلامتی نامحدود
F10 – مهمات نامحدود
F11 – خشاب نامحدود
F12- بازگشت به حالت نرمال

نکته 1:اگر ترینر بازی igi 1 اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح ترینر، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهتمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

 

سایر ترینر ها..

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *