دانلود ترینر بازی Mafia: Definitive Edition

درود به شما دوستان، باز هم با یکی دیگه از ترینر بازی های جذاب در خدمت شما هستیم، امروز قراره ترینر بازی Mafia: Definitive Edition را به شما دوستداران بازی معرفی کنیم، ترینر بازی Mafia: Definitive Edition از بازی های پر طرفدار می باشد، برای دانلود ترینر بازی Mafia: Definitive Edition تا پایان مطالب همراه ما باشید.

مقدمه ای از بازی Mafia: Definitive Edition

در واقع بازی Mafia: Definitive Edition یک بازسازی کامل از بازی کلاسیک Mafia محسوب می شود که در سال 2002 منتشر شده است. این نسخه جدید به تاریخ 25 سپتامبر 2020 عرضه و توسط Hangar 13 توسعه و توسط 2K Games انتشار داده شده است.

 

بازی Mafia: Definitive Edition روایتی جذاب و هیجان‌انگیز که در دهه 1930 در شهر خیالی Lost Heaven رخ می دهد، داستان حول محور  شخصیتی به نام تامmy Angelo در چرخش است، یک راننده تاکسی که به صورت اتفاقی به دنیای مافیا کشیده شده است تام به دنبال انجام یک ماموریت ساده، با دو عضو خانواده مافیا به نام‌های ادریانو و سالیر آشنا شده است.

او سریعا متوجه این موضوع می‌شود که درگیر دنیای خطرناک و پر از فساد مافیا شده و باید بین احساسات و اصول اخلاقی خودش تصمیماتی جدی بگیرد.در این سفر ناگهانی، تام با شخصیت‌های مختلفی روبه‌رو خواهد شد، از جمله این شخصیت ها رئیسان مافیا و دشمنان آن‌ها. داستان به تدریج و گذر زمان بیشتر دارای عمق زیادی می شود و رابطه تام با اعضای خانواده مافیا و تصمیماتش بر زندگی‌اش تأثیرات عمیقی خواهد گذاشت.

در این بازی هر شخصیت موجود دارای داستان و انگیزه های خاصی برای خود هستند که به روند داستان کمک خواهند کرد.

از جمله نکات قابل ذکر بازی می توان به گرافیک و طراحی جذاب و یا موسیقی زنده و فضای نوستالژیک آن اشاره کرد که با استفاده از فناوری‌های مدرن، گرافیک و طراحی محیط را به طور چشمگیری بهبود یافته است، جزئیات شخصیت‌ها و محیط‌ها کاملاً بازسازی شده است.

گیم پلی این بازی دارای ماموریت های مختلف رانندگی در یک دنیای باز و مبارزات متعددی می باشد.

می توان گفت این بازی با روایت جذاب و دنیای غنی‌اش، طرفداران بازی‌های داستانی و مافیایی را به خود جذب نموده و بازی  استقبال خوبی از سوی منتقدان و بازیکنان را جذب خود کرده است که به خاطر داستان عمیق، شخصیت‌پردازی و دنیای باجزئیات ابن بازی می باشد.

راهنمای ترینر بازی Mafia: Definitive Edition

Num 1 – سلامتی بی نهایت
Num 2 – مهمات و نارنجک های بی نهایت
Num 3 – بدون بارگذاری مجدد
Num 4 – دقت فوق العاده
Num 5 – بدون پس زدن
Num 6 – آتش سریع
Num 7 – دشمنان نمی توانند شلیک کنند
Num 8 – حالت مخفی کاری
Num 9 – سرعت بازی را تنظیم کنید
Num 0 – کشتن با یک ضربه
Ctrl+Num 1 – نمایش آیتم های پنهان در نقشه کوچک
Ctrl+Num 2 – تایمر ماموریت فریز

کاربر عزیز، لطفا به نسخه بازی خود توجه داشته باشید ممکن است ترینر بازی Mafia: Definitive Edition به خوبی کار نکند. از این رو شما باید سایر ورژن های دیگر را مورد بررسی قرار دهید و ورژنی که مطابق بازی شما هست دانلود کنید. ما در ایزگیم تمام ورژن های موجود ترینر را آماده کرده ایم. پس با خیالت راحت در جعبه دانلود ترینر را دانلود کنید.

نکته 1:اگر ترینر بازی Mafia: Definitive Edition اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی Mafia: Definitive Edition داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

سایر ترینر ها

دانلود ترینر بازی Yakuza: Like a Dragon

دانلود ترینر بازی SD Gundam G Generation Cross Rays

دانلود ترینر بازی Green Hell

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *