دانلود ترینر بازی MechWarrior5 Mercenaries

سلام خدمت همراهان محترم ایزگیم، امروز با ترینر بازی MechWarrior5 Mercenaries در خدمت شما هستیم، برای دانلود ترینر بازی MechWarrior5 Mercenaries در ادامه ما را همراهی کنید.

مقدمه ای برای بازی MechWarrior5 Mercenaries

بازی MechWarrior5 Mercenaries ویدیویی و در دسته اکشن و شبیه ساز ربات دسته بندی شده است. توسط استودیو Piranha Games توسعه داده شده و توسط شرکت پابلشرینگ Microsoft برای پلتفرم PC انتشار یافته. شما در بازی در نقش یک مکانیک جنگجو که با رهبری ربات های نیرومند باید به نبردهای مختلف در دنیا آینده بپردازد.

یکی از امکانات  بازی MechWarrior5 Mercenaries، سفارش ربات های مختلف است یا مس توانید سفیه خود را به یک پایگاه عملیاتی تبدیل کنید و با پذیرش ماموریت های مختلف در جنگ های متفاوتی شرکت کنید، این بازی قابلیت چند نفره آنلاین را دارد که شما می توانید با دوستان خود و سایر افراد به بازی بپردازید.

ار نکات قابل ذکر این بازی MechWarrior5 Mercenaries گرافیک بالای آن می باشد که فضایی بسیار جذاب را به عمل آورده است، و فضای صوتی فوق العاده و اعمال فیزیک واقع‌گرایانه، تجربه‌ای هولناک از جنگ و حضور در جباران ربات‌آروان را برای بازیکنان ره ارمغان آورده است.

راهنمای ترینر بازی MechWarrior5 Mercenaries

Num 1  – سلامتی بی نهایت

Num 2  – بدون گرمای بیش از حد

Num 3  – مهمات بی نهایت

Num – خنک شدن فوری سلاح ها

Num – وزن بارگیری صفر

Num 6  – تناژ صفر

Num 7  – ویرایش وجوه

Num 8  – سرعت بازی را تنظیم کنید

Num 9  – سلاح های جم دشمن

Num 0  – کشتن با یک ضربه

Ctrl+Num 1  – جت پک بی نهایت

Ctrl+Num 2  – تعمیر فوری

Ctrl+Num 3  – حداکثر اعتبار

Ctrl+Num 4  – ضرب کننده وجوه

Ctrl+Num 5  – ضریب شهرت

کاربر عزیز با توجه به نسخه مورد نظر، ترینر بازی MechWarrior5 Mercenaries را دانلود کنید و هنگام اجرای بازی آن را اجرا نمایید و کلیدهای مشخص شده را فشار دهید تا ترینر برای شما به همراه آپشن ها مربوطه فعال گردد.

نکته 1:اگر ترینر بازی MechWarrior5 Mercenaries اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی MechWarrior5 Mercenaries داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

سایر ترینر ها

دانلود ترینر بازی Deathloop

دانلود ترینر بازی Cyberpunk 2077

دانلود ترینر بازی Minecraft Dungeons

دانلود ترینر بازی Sword Art Online

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *