دانلود ترینر بازی Middle Earth Shadow of War

شما با ترینر بازی Middle Earth Shadow of War می توانید از تمام ابزار هک و تقلب در بازی استفاده کنید. برای دانلود ترینر بازی Middle Earth Shadow of War با ما در ایزگیم همراه باشید.

مورد بازی Middle Earth Shadow of War

Middle-earth: Shadow of War یکی از بازی‌های محبوب و پرطرفدار در سبک بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی است. این بازی توسط استودیوی Monolith Productions توسعه داده شده و در سال 2017 منتشر شد. Middle-earth: Shadow of War ادامه‌ای بر بازی Middle-earth: Shadow of Mordor است و در دنیای واقع‌گرایانه و فانتزی آثار نوشته شده توسط J.R.R. Tolkien، یعنی دنیای Middle-earth قرار دارد.

داستان بازی در دنیای متوسط ​​جغرافیایی Middle-earth اتفاق می‌افتد و شما در نقش تالیون، یک روح جهادی که به انتقام‌جویی تبدیل شده است، قرار می‌گیرید. هدف شما در بازی، مبارزه با نیروهای تاریکی و کنترل سرزمین‌ها و قلاع راهبردی را در سراسر منطقه Mordor داشته باشید. شما قادر خواهید بود ارتشی را تشکیل داده و به عنوان یک فرمانده به مبارزه در جنگ‌های ارتشی بپردازید.

Middle-earth: Shadow of War دارای گرافیک بسیار زیبا و دقیق، داستان پیچیده و غنی و سیستم مبارزه و نقش‌آفرینی گسترده‌ای است. شما قادر خواهید بود از قدرت‌های خارق‌العاده خود و نیروهایی که در طول بازی به دست می‌آورید، بهره‌برداری کنید و در مقابل دشمنان مختلفی از جمله اوروک‌ها، نازگل‌ها و افراد سرکش مبارزه کنید.

راهنمای ترینر بازی Middle Earth Shadow of War

نکته 1:اگر ترینر بازی Middle Earth Shadow of War اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

آموزش کار با ورژن v1.21 ترینر بازی Middle Earth Shadow of War

ترینر را در مسیر نصب بازی کپی کنید. بازی را اجرا کرده و وارد گیم پلی بشوید، در مرحله بعد ترینر را اجرا کنید و کلیدهای numpad از 0 تا 9 را فشار دهید تا آپشن های ترینر برای شما فعال گردد. منظور از نامپد کلید های سمت راست کیبورد می باشد.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی Middle Earth Shadow of War داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

آنچه خواندید

6 پاسخ در “دانلود ترینر بازی Middle Earth Shadow of War”

با سلام خدمت ادمین محترم سایت
خواهشا در مورد نحوه اجرای ترینر یه فیلم کوتاه آموزشی بزارید من v1.21 رو ریختم روی بازی ورژن خودم و بازی رو اجرا میکنم و سپس ترینر رو اجرا میکنم و در پایین صفحه برنگ سبز نوشته Game Found و کلید ها هم عمل میکنن ولی بعدش دیگه نمیدونم باید چکار کنم چون ادامه گیم رو play میکنم هیچگونه تغیری در اجرای بازی نداره ممنون میشم یه توضیح کامل یا بصورت نوشتاری و یا تصویری در مورد نحوه فعال سازی صحیح ترینر به ما بدین
دست شما درد نکنه ممنون از سایت خوبتون

علیرضا

1403-06-14

سلام آقای زندی پور عزیز
خوشحالم که سایت مارو انتخاب کردید.
فردا صبح آموزش متنی کار با ترینر ورژن v.1.21 رو برای شما آماده می کنیم و در پاسخ به کامنتتان و در قسمت ادامه مطلب این آموزش رو قرار میدیم.
با تشکر از صبر و بردباری شما
پاسخ جدید:
متاسفانه لینک دانلود ورژن v1.21 و v1.15 اشتباه جایگذاری شده بود. لطفا مجددا ترینر رو دانلود کنید.
در ادامه ترینر را در مسیر نصب بازی کپی کنید. بازی را اجرا کرده و وارد گیم پلی بشوید، در مرحله بعد ترینر را اجرا کنید و کلیدهای numpad از 0 تا 9 را فشار دهید تا آپشن های ترینر برای شما فعال گردد. منظور از نامپد کلید های سمت راست کیبورد می باشد.
اگر همچنان مشکل پابرجا بود همینجا یا در ایمیل لطفا به ما گزارش بدید تا ترینرهای دیگه رو در اختیار شما قرار بدیم.

با سلام و خسته نباشید من هر 3 تا نسخه رو نصب کردم حتی تو محل بازی اجراشون میکنم اما توی همشون مینوسه game not found

علیرضا

1403-01-10

سلام ابولفضل عزیزم.
بابت مشکل پیش آمده متاسفم.
لطفا نسخه بازیت رو بگید تا من ترینر مخصوص برای ورژن بازیتون قرار بدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *