دانلود ترینر بازی OVERKILL’s The Walking Dead

امروز با ترینر بازی OVERKILL’s The Walking Dead در خدمت شما کاربران دوست داشتنی ایزگیم هستیم. جهت دانلود این ترینر با ما همراه باشید.

در مورد بازی OVERKILL’s The Walking Dead

Overkill’s The Walking Dead یک بازی شوتر اول شخص با فضای آخرالزمانی است که توسط استودیو Overkill Software توسعه یافته و توسط 505 Games منتشر شده است. این بازی بر اساس کمیک‌های معروف Walking Dead ساخته شده و به طور قابل توجهی بر روی بخش چندنفره تمرکز دارد. بازیکنان در این بازی همراه با سه نفر دیگر باید از مراحل مختلف عبور کرده و تا به واشنگتن زنده بمانند. اگرچه بازی دارای حالت تک‌نفره نیز هست، اما تمرکز اصلی و محتوا در بخش چندنفره قرار دارد. Overkill’s The Walking Dead شباهت‌هایی به Left 4 Dead دارد، اما عناصر خاصی وجود دارند که این دو بازی را از یکدیگر تفاوت داده‌اند.

داستان بازی به شکل خودمختصر روایت می‌شود اما از ریشه‌ها و اصول کمیک Walking Dead برای ایجاد تجربه‌ای فوق‌العاده برای طرفداران استفاده کرده است.

ترینر بازی OVERKILL’s The Walking Dead

ترینر بازی OVERKILL’s The Walking Dead را اجرا کنید و کلید های ترکیبی زیر را جهت فعالسازی آن فشار دهید.

F1 – فعال کردن ترینر
F2 – سلامتی بی‌نهایت
F3 – استمینا بی‌نهایت
F4 – غیرفعال کردن نیاز به شارژ مجدد
F5 – تیر بی‌نهایت
F6 – سایلنسر بی‌نهایت
F7 – منابع بی‌نهایت
F8 – توقف زمان
F9 – ناپدید شدن

کاربر عزیز با توجه به نسخه مورد نظر، ترینر با را دانلود کنید و هنگام اجرای بازی آن را اجرا نمایید و کلیدهای مشخص شده را فشار دهید تا ترینر برای شما به همراه آپشن ها مربوطه فعال گردد.

نکته 1:اگر ترینر بازی OVERKILL’s The Walking Dead  اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی OVERKILL’s The Walking Dead داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *