دانلود ترینر بازی Persona 5 Strikers

درود فراوان به دوستان همیشگی ایزگیم، امروز با ترینر بازی Persona 5 Strikers در خدمت شما عزیزان می باشیم، برای دانلود ترینر بازی Persona 5 Strikers تا پایان مطالب ما را همراهی کنید، سپاس از حضور شما.

مقدمه برای بازی Persona 5 Strikers

بازی Persona 5 Strikers یک بازی در ژانر اکشن نقش‌آفرینی می باشد که این بازی در تاریخ ۲۰۲۰ منتشر شده است. در واقع این بازی دنباله‌ای بر روایتPersona 5 می باشد که به وسیله استودیوهای P-Studio و Omega Force توسعه داده شده است.

در این نسخه از بازی، بازیکنان دوباره به دنیای جادویی و خیالی توکیو سفر حواهند کرد و با ترکیب عناصر RPG و مبارزه‌های سریع، ماجراجویی های جدیدی را تجربه خواهند کرد. داستان بازی حول محور گروه Phantom Thieves می‌چرخد که پس از وقوع اتفاقات اصلی بازی، به جست و جو یک سری از جنایات و مشکلات جدید پرداخته می شود که باید با همه فساد ها و نابرابری ها مبارزه کنید. بازیکنان به دنبال یافتن تهدید ها و رازهای جامعه می باشند.

شما می توانید مهارت های خود را ارتقا دهید تا با سهولت بهتری به مبارزه های خود با دشمنان و تهدید های موجود بپردازید.

در پایان اگر به بازی های اکشن علاقه مند می باشید این بازی پیشنهاد خوبی برای سرگرم شدنتان می باشد و ساعاتی دلچسب را برای خود به ارمغان بیاورید.

راهنمای ترینر بازی Persona 5 Strikers

Num 1 – بی نهایت HP
Num 2 – بی نهایت SP
Num 3 – حداکثر زمان نمایش
Num 4 – مهمات بی نهایت
Num 5 – سطح هشدار صفر
Num 6 – حالت مخفی کاری
Num 7 – پول را ویرایش کنید
Num 8 – ویرایش PP
Num 9 – امتیاز مهارت باند را ویرایش کنید
Num 0 – خسارت فوق العاده / یک ضربه کشتن
. Num – ضرب کننده خسارت

کاربر عزیز با توجه به نسخه مورد نظر، ترینر بازی Persona 5 Strikers را دانلود کنید و هنگام اجرای بازی آن را اجرا نمایید و کلیدهای مشخص شده را فشار دهید تا ترینر برای شما به همراه آپشن ها مربوطه فعال گردد.

نکته 1:اگر ترینر بازی Persona 5 Strikers اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی Persona 5 Strikers داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

سایر ترینر ها

دانلود ترینر بازی Rage 2

دانلود ترینر بازی Total War: THREE KINGDOMS

دانلود ترینر بازی The Outer Worlds

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *