دانلود ترینر بازی Phoenix Point

درود فراوان به دوستان همیشگی ایزگیم، امروز با ترینر بازی Phoenix Point در خدمت شما عزیزان می باشیم، برای دانلود این بازی تا پایان مطالب ما را همراهی کنید، سپاس از حضور شما.

مقدمه ای برای بازی Phoenix Point

بازی Phoenix Point در دسته بازی های استراتژی قرار دارد که به وسیله استودیو Snapshot Games توسعه داده شده است و در سال 2019 انتشار یافت. این بازی توسط Julian Gollop، مخترع اصلی سری بازی X-COM، طراحی و برنامه ریزی شده است.

داستان بازی Phoenix Point از این قرار است که در جهان های آینده به وقوع می پیوندد که دژاگه های عجیب و غریبی به اسم Pandoravirus موجب اتفاقات و تغییراتی چالش بر انگیز در جهان می شود و تهدیدهای جدیدی که در شکل های زنده ایجاد می شود. بازیکنان در بازی Phoenix Point در نقش رهبر یک سازمان نظامی به نام Phoenix Point ایفای نقش می کنند و با استفاده از منابع محدودی که در اختیار دارند با اتفاقاتی که هر لحظه در حال وقوع است از خود دفاع کنند. بازی عناصری از مدیریت منابع، استراتژی تاکتیکی و تحقیقات علمی را در خود جای داده است.

حال شما باید تیم خود را در سراسر جهان جمع کنید و با زیرکی خود را برای مبارزه با یک ویروس فراگیر عجیب و غریب و حتی جنگیدن با تمدن های دشمن، یک سازمان نظامی جهانی را آماده کنید. شما می توانید با جمع آوری منابع توانایی های خود را ارتقا دهید و یا حتی توانایی مدیریت یک پایگاه را به عهده بگیرید و سربازان تیم خود را که جمع آوری کرده اید برای مبارزه با دشمنان خود اعزام کنید. بازی Phoenix Point از عناصر استراتژی، منابع محدود، تکامل جهان و مبارزه تاکتیکی دارا می باشد.

در آخر می توانید باز بازی Phoenix Point تجریه ای جذاب و هیجان انگیزی را برای خود به ارمغان بیاورید.

راهنمای ترینر بازی Phoenix Point

Num 1 – حالت خدا
Num 2 – نقاط حرکت بی نهایت
Num 3 – امتیاز اراده بی نهایت
Num 4 – حداکثر تصور
Num 5 – حداکثر دقت
Num 6 – حداکثر مخفی کاری
Num 7 – تنظیم سرعت بازی
Num 8 – خالی نقاط حرکت هوش مصنوعی
Num 9 – نقاط اراده هوش مصنوعی خالی
Num 0 – یک ضربه کشتن

Ctrl+Num 1 – ویرایش فناوری
Ctrl+Num 2 – ویرایش مواد
Ctrl+Num 3 – ویرایش غذا
Ctrl+Num 4 – تحقیق فوری
Ctrl+Num 5 – ساخت و ساز فوری
Ctrl+Num 6 – ساخت فوری
Ctrl+Num 7 – سرباز بی نهایت اس پی
Ctrl+Num 8 – ققنوس بی نهایت اس پی
Ctrl+Num 9 – قدرت بی نهایت
Ctrl+Num 0 – ظرفیت سرباز بی نهایت
Ctrl+Num . – بی نهایت ظرفیت وسیله نقلیه
Ctrl+Num + – ظرفیت بی نهایت هواپیما
Ctrl+Num – – ظرفیت ذخیره سازی بی نهایت

کاربر عزیز با توجه به نسخه مورد نظر، ترینر بازی Phoenix Point را دانلود کنید و هنگام اجرای بازی آن را اجرا نمایید و کلیدهای مشخص شده را فشار دهید تا ترینر برای شما به همراه آپشن ها مربوطه فعال گردد.

نکته 1:اگر ترینر بازی Phoenix Point اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی Phoenix Point داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

سایر ترینر ها

 

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *