دانلود ترینر بازی Rage 2

درود فراوان خدمت همراهان عزیز ایزگیم، امروز با ترینر بازی Rage 2 در خدمت شما عزیزان می باشیم، برای دانلود ترینر بازی Rage 2 تا پایان مطالب با همراه باشید.

مقدمه ای برای بازی Rage 2

بازی Rage 2 یک بازی اکشن اول شخص است که به وسیله استودیوهای Avalanche Studios و id Software توسعه داده شده و توسط Bethesda در سال 2019 انتشار یافته است. ماجرای بازی در یک دنیای پسا-آخرالزمانی رخ می دهد و بازیکنان کنترل شخصیت وید را عهده دار هستند در نقش یک مبارز بی‌رحم و تنها که هدفش نجات دنیای نابود شده می باشد ایفای نقش می کنید. شما با مقابله با هیولاهای وحشتناک، باندهای خلافکار و کشف رازهای شگفت‌انگیز این دنیای خشن و کمک گرفتن از قدرت‌های خاص، باید به درستی نقش خود را اجرا کنید.

شما توانایی این را دارید که با استفاده از سلاح ها، مهارت های مختلف و ترکیب آنها با دشمنان قدرتمند خود مقابله کنید. از نکته های قابل توجه بازی می توان به فضای طنز و طراحی خاص و هنری آن، محیط های وسیع و باز که شامل بیابان ها، شهرهای ویران شده و پایگاه های دشمن اشاره کرد که آن را بشدت جذاب کرده است.

امیدواریم با این مقدمه توانسته باشیم به شما در شناخت بازی Rage 2 کمک کرده باشیم آیا حالا آماده‌اید تا ترینر را دانلود کنید؟

راهنمای ترینر بازی Rage 2

Num 1 – سلامتی بی نهایت
Num 2 – حداکثر اوردایو
Num 3 – مهمات بی نهایت
Num 4 – بدون بارگذاری مجدد
Num 5 – . مواد مصرفی / پرتابی بی نهایت
Num 6 – سلاح جم دشمنان
Num 7 – وسیله نقلیه: سلامت بی نهایت
Num 8 – وسیله نقلیه: تقویت بی نهایت
Num 9 – وسیله نقلیه: مهمات بی نهایت
Num 0 – وسیله نقلیه: سلاح بدون گرمای بیش از حد
. Num – یک ضربه کشتن
Num + – سرعت فوق العاده
Num – – حرکت آهسته

کاربر عزیز با توجه به نسخه مورد نظر، ترینر بازی Rage 2 را دانلود کنید و هنگام اجرای بازی آن را اجرا نمایید و کلیدهای مشخص شده را فشار دهید تا ترینر برای شما به همراه آپشن ها مربوطه فعال گردد.

نکته 1:اگر ترینر بازی Rage 2 اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی Rage 2 داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

سایر ترینر ها

دانلود ترینر بازی Total War: THREE KINGDOMS

دانلود ترینر بازی Raft

دانلود ترینر بازی Monster Hunter Stories 2

 

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *