دانلود ترینر بازی resident evil 2 remake

پس از انتشار  resident evil 7 biohazard ، امروز برای شما در ایزگیم ترینر resident evil 2 remake را جهت دانلود آماده کردیم. لطفا جهت دانلود ترینر بازی resident evil 2 remake با ما در ایزگیم همراه باشید.

در مورد بازی resident evil 2 remake

بازی Resident Evil 2 Remake  یک بازسازی با کیفیت بالا از نسخه اصلی بازی Resident Evil 2 است که در سال 1998 توسط شرکت کپکام عرضه شد. این بازی، یک عنوان ترسناک و بقا است که داستان آن در شهر راکون در میان وقوع اپیدمی زامبی ها روایت می‌شود.

در Resident Evil 2 Remake، شما دو شخصیت قابل قهرمانی را کنترل می‌کنید: لئون اسکات کندی، یک افسر پلیس جدید و کلر ردفیلد، یک دانشجوی دانشگاهی. هر کدام از شخصیت‌ها دارای داستان و مسیر مختص به خود هستند که در طول بازی به هم تلاقی می‌کنند و به شما امکان می‌دهد داستان را از دیدگاه هر دو شخصیت تجربه کنید.

گیم‌پلی بازی در یک محیط سه بعدی با دیدگاه سوم شخص رخ می‌دهد و شما باید به جستجوی اتاق‌ها، پیدا کردن کلیدها، حل پازل‌ها و مبارزه با زامبی‌ها بپردازید. بازی در نظر دارد که ترس و هیجان را در بازیکنان برانگیزاند و با محیط‌های تاریک، صداهای وحشتناک و موجودات ترسناکی که در مسیر شما قرار دارند، برای شما به چالش بکشد.

ترینر بازی resident evil 2 remake

ترینر بازی resident evil 2 remake

 

ترینر بازی resident evil 2 remake را اجرا کنید و کلید های ترکیبی زیر را فشار دهید تا ترینر به همراه آپشن های آن فعال گردد.

شماره 1 – سلامتی بی‌نهایت
شماره 2 – آموزش بی‌نهایت
شماره 3 – عدم نیاز به شارژ تفنگ
شماره 4 – حافظه بی‌نهایت
شماره 5 – دوام چاقوی بی‌نهایت
شماره 6 – دقت فوق‌العاده
شماره 7 – عدم لرزش تفنگ
شماره 8 – سرعت فوق‌العاده
شماره 9 – حالت کم‌سرعت
شماره 0 – قدرت کشتن با یک ضربه
شماره . – سقوط و نتوانستن دیگری تیرانت با یک ضربه
شماره + – برجسته کردن اشیا و قابلیت تعامل با آنها

Ctrl+شماره 1 – حجم حمل‌ونقل حداکثر
Ctrl+شماره 2 – بازنشانی زمان بازی
و…

نکته 1:اگر ترینر بازی resident evil 2 remake اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی resident evil 2 remake داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *