دانلود ترینر بازی serious sam 4

سلام به همراهان همیشگی ایزگیم، امروز با ترینر بازی serious sam 4 در خدمت شما عزیزان هستیم؛ برای دانلود ترینر بازی serious sam 4 تا پایان مطالب همراه ما باشید. شما با استفاده از این ترینر می توانید از تمام ابزار هک و تقلب در بازی بهره مند شوید.

مقدمه ای برای بازی serious sam 4

بازی Serious Sam 4  در تاریخ 24 سپتامبر 2020 انتشار یافته است. این بازی توسط استودیو Croteam ساخته شده و نشر دهنده آن Devolver Digital می باشد. در واقع این بازی ادامه‌ای بر سری بازی‌های Serious Sam می باشد که به خاطر اکشن سریع و مبارزات بی‌رحمانه‌اش شناخته شده است.

بازی Serious Sam 4 داستانی جذاب و اکشن را روایت خواهد کرد. این بازی که در دنیایی آخرالزمانی در حال وقوع است و تحت حملات مداوم موجودات فضایی به نام آغاتی می باشد.

شخصیت اصلی به نام، Sam Stone وظیفه دارد که با گروهی از مبارزان به نام سربازان سریوس برای مقابله با این تهدیدها، مقابله کند. داستان بازی حول محور مبارزات سخت و شجاعت نشان دادن های سم در برابر انبوهی از دشمنان و همچنین به پیشروی او برای نجات بشریت و مقابله با رهبر آغاتی‌ها به نام، ماتسومی‌تو در گردش است.

گیم‌پلی بازی شامل مبارزات سریع، استفاده از سلاح‌های متنوع و مواجهه با دشمنان مختلف است. با فضاسازی‌های خیره‌کننده و حس نوستالژیک، Serious Sam 4 تجربه‌ای سرگرم‌کننده و پر از هیجان را ارائه می‌دهد

از نکات قابل توجه این بازی می توان به گرافیک و جزئیات بازی و محیط های بزرگ و متنوع برای کاوش و مبارزه اشاره کرد.

در پایان بازی Serious Sam 4 یک تجربه اکشن خالص و دیوانه‌وار می باشد که شما را به دنیایی پر از هیولاهای عجیب و غریب و نبردهای هیجان‌انگیز هدایت می کند.

راهنمای ترینر بازی serious sam 4

Num 1 – سلامتی بی نهایت
Num 2 – زره بی نهایت
Num 3 – مهمات بی نهایت
Num 4 – ابزارک ها/مواد مصرفی بی نهایت
Num 5 – بدون بارگذاری مجدد
Num 6 – آتش سریع
Num 7 – سرعت بازی را تنظیم کنید
Num 8 – تنظیم سرعت حرکت
Num 9 – سوپر پرش
Num 0 – کشتن با یک ضربه
Ctrl+Num 1 – ویرایش نقاط مهارت
Ctrl+Num 2 – حداکثر امتیاز
Ctrl+Num 3 – ضریب امتیاز
Ctrl+Num 4 – حداکثر تعداد کشتار
Ctrl+Num 5 – بازنشانی زمان ماموریت

کاربر عزیز، لطفا به نسخه بازی خود توجه داشته باشید ممکن است تترینر بازی serious sam 4 به خوبی کار نکند. از این رو شما باید سایر ورژن های دیگر را مورد بررسی قرار دهید و ورژنی که مطابق بازی شما هست دانلود کنید. ما در ایزگیم تمام ورژن های موجود ترینر را آماده کرده ایم. پس با خیالت راحت در جعبه دانلود ترینر را دانلود کنید.

کاربر عزیز با توجه به نسخه مورد نظر، ترینر بازی serious sam 4 را دانلود کنید و هنگام اجرای بازی آن را اجرا نمایید و کلیدهای مشخص شده را فشار دهید تا ترینر برای شما به همراه آپشن ها مربوطه فعال گردد.

نکته 1:اگر ترینر بازی serious sam 4 اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی serious sam 4 داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

سایر ترینر ها

دانلود ترینر بازی The Outer Worlds

دانلود ترینر بازی Immortals Fenyx Rising

دانلود ترینر بازی Total War: THREE KINGDOMS

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *