دانلود ترینر بازی Star Wars Battlefront II

امروز برای شما کاربران عزیز ایزگیم ترینر بازی Star Wars Battlefront II را قرار داده ایم.لطفا جهت دانلود ترینر بازی Star Wars Battlefront II با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

بازی Star Wars Battlefront II

Star Wars Battlefront II یک بازی ویدیویی در سبک شوتر اول شخص و تیراندازی می‌باشد که توسط DICE، Criterion Games و Motive Studios توسط Electronic Arts منتشر شده است. این بازی در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های مختلف از جمله PlayStation 4، Xbox One و Microsoft Windows منتشر شد.

Star Wars Battlefront II دنباله‌ای بر بازی Star Wars Battlefront از سال ۲۰۱۵ است و محتویات و کیفیت بازی را به مراتب افزایش داده است. بازی شامل یک حالت داستانی جذاب به نام “رومبایدر” (Resurrection) است که از دیدگاه چندین شخصیت مختلف از دنیای Star Wars روایت می‌شود. در این حالت، شما نقش شخصیت‌هایی مانند Iden Versio (که یک افسر امپراتوری است) و Luke Skywalker (یکی از قهرمانان نیروی های جمهوری) را ایفا خواهید کرد.

علاوه بر حالت داستانی، بازی دارای حالت چندنفره است که به شما اجازه می‌دهد به عنوان قهرمانان و شخصیت‌های مختلف از دنیای Star Wars بازی کنید. از جمله شخصیت‌های معروف مثل DARTH VADER، Luke Skywalker، Yoda، Kylo Ren، Rey و بسیاری دیگر.

راهنمای اجرای ترینر بازی Star Wars Battlefront II

برای اجرای ترینر Star Wars Battlefront II کافیست کلید های درج شده بر روی ترینر را فشار دهید.

توجه داشته باشید ترینر در دو نسخه متفاوت جهت دانلود قرار داده شده است پس با توجه به نسخه بازی یکی از ترینر ها را دانلود کنید.

نکته 1:اگر ترینر بازی Star Wars Battlefront II اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی Star Wars Battlefront II داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *