دانلود ترینر بازی The Outer Worlds

درود خدمت دوستان عزیز ایزگیم، امروز با ترینر بازی The Outer Worlds در خدمت شما علاقه مندان بازی می باشیم؛ برای دانلود ترینر بازی The Outer Worlds تا پایان مطالب همراه ما باشید.

مقدمه ای از بازی The Outer Worlds

بازی The Outer Worlds یک بازی نقش‌آفرینی (RPG) می باشد که به وسیله استودیو Obsidian Entertainment توسعه داده شده و در سال 2019 انتشار یافته است. داستان این بازی در یک کهکشان جایگزین در دهه ۱۹۰۰ میلادی رخ خواهد داد، کهکشانی دور افتاده که شرکت های بزرگ و قدرتمند سلطه کامل را به آن دارند و بازیکن به عنوان یک مسافر فضایی در آن قرار می گیرد و به ماجراجویی می پردازد.

تمامی تصمیمات شما در داستان و انتخاب خوب، بد که بسیار پیچیده است و حتی شخصیت تاثیر می گذارد که می توانید باعث وقوع تجربه های جدید و غیره منتظره نیز باشید، پس وظیفه شما این می باشد که با درایت فراوان نقشه های پلید را خنثی کرده.

از نکات قابل ذکر این بازی می توان به گرافیک زیبا و بالای بازی که باعث جذابیت شخصیت ها شده و حتی داستان خوب و روایت قوی که دیالوگ های تاثیر گذار دارد اشاره کرد، بازی The Outer Worlds تشکیل شده از محیطی طنز، فضای علمی-تخیلی و چالش‌های جذاب می باشد که محیطی سرگرم کننده را ایجاد کرده و شما می توانیذ ساعات خوبی را برای خود رقم بزنید. در پایان امیدواریم این مقدمه مختصر توانتسه باشد به شما در شناخت بهتر این بازی کمک کرده باشد.

راهنمای ترینر بازی The Outer Worlds

Num 1 – سلامتی بی نهایت
Num + – همراهان سلامتی بی نهایت
Num 2 – اتساع زمان تاکتیکی بی نهایت
Num 3 – مهمات بی نهایت
Num 4 – بدون بارگیری مجدد
Num 5 – موارد کاهش نمی یابند
Num 6 – دوام تجهیزات بی نهایت
Num 7 – وزن صفر
Num 8 – سرعت بازی را تنظیم کنید
Num 9 – سرعت پخش را تنظیم کنید
Num 0 – سوپر پرش
Num . – خسارت فوق العاده/یک ضربه کشتن
Ctrl+Num 1 – ویرایش پول/بیت ها
Ctrl+Num 2 – پایان بی نهایت

کاربر عزیز با توجه به نسخه مورد نظر، ترینر بازی The Outer Worlds را دانلود کنید و هنگام اجرای بازی آن را اجرا نمایید و کلیدهای مشخص شده را فشار دهید تا ترینر برای شما به همراه آپشن ها مربوطه فعال گردد.

نکته 1:اگر ترینر بازی The Outer Worlds اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی The Outer Worlds داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

سایر ترینر ها

دانلود ترینر بازی Immortals Fenyx Rising

دانلود ترینر بازی Kingdom Hearts III

دانلود ترینر بازی Metro Exodus

 

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *