دانلود ترینر بازی warcraft 1

امروز با ترینر بازی warcraft 1 در خدمت شما کاربران گرامی ایزگیم هستیم لطفا جهت دانلود ترینر بازی warcraft 1 با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

مقدمه ای بر بازی Warcraft 1

بازی1 Warcraf یک بازی ویدئویی استراتژی در زمینه تخیلی و فانتزی است که توسط Blizzard Entertainment توسعه داده شده و در سال 1994 منتشر شد. این بازی اولین نسخه از معروف ترین سری بازی‌های “Warcraft” می‌باشد.در “Warcraft: Orcs & Humans”، شما دو گروه اصلی را که به ترتیب ارک‌ها (Orcs) و انسان‌ها (Humans) هستند، کنترل می‌کنید. داستان بازی در دنیای تخیلی اورکان و آزروث رخ می‌دهد و مربوط به نبرد و تنازع‌هایی بین این دو گروه است. شما به عنوان رهبر یکی از این دو گروه باید منابع جمع‌آوری کنید، نیروهای نظامی تولید کنید و به جنگ بروید تا دشمن خود را شکست دهید.

راهنمای ترینر بازی Warcraft 1

کاربر عزیز با توجه به نسخه مورد نظر، ترینر بازی warcraft 1 را دانلود کنید و هنگام اجرای بازی آن را اجرا نمایید و کلیدهای مشخص شده را فشار دهید تا ترینر برای شما به همراه آپشن ها مربوطه فعال گردد.

نکته 1:اگر ترینر بازی warcraft 1 اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازیwarcraft 1 داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *