دانلود ترینر Need for Speed Underground 2

پس از انتشار ترینر بازی forza horizon 5 و ترینر بازی need for speed payback امروز تصمیم گرفتیم برای شما ترینر Need for Speed Underground 2 را برای دانلود در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. لطفا جهت دانلود و راهندازی این ترینر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

در مورد بازی Need for Speed Underground 2

Need for Speed: Underground 2 یک بازی مسابقه‌ای محبوب در سری Need for Speed است که توسط شرکت EA Black Box توسعه داده شده و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این بازی، ادامه‌ای بر بازی پرطرفدار Need for Speed: Underground است و تجربه‌ای هیجان‌انگیز و خیره‌کننده را برای علاقه‌مندان به مسابقات خیابانی فراهم می‌کند.

در Need for Speed: Underground 2، شما به عنوان یک رانندهٔ خبره وارد شهری بزرگ می‌شوید و در مسابقات خیابانی با رقبای حرفه‌ای وارد رقابت می‌شوید. شما می‌توانید از خودروهای مختلف و قدرتمندی استفاده کنید و با ارتقاء و تنظیمات بهتر، خودرو خود را به ماشینی قدرتمند و استثنایی تبدیل کنید.

بازی Need for Speed: Underground 2 برخی از ویژگی‌های جذابی را ارائه می‌دهد. این بازی دارای محیط باز، آزادی عمل بالا و فضای شهری جهت جاجرایی است. همچنین، می‌توانید به عنوان یک رانندهٔ خلاق و دستگاه خود را با طراحی‌های منحصربه‌فرد و زیبا سفارشی کنید.

راهندازی ترینر Need for Speed Underground 2

ترینر Need for Speed: Underground 2 را اجرا کنید و کلید های زیر را فشار دهید.

INSERT – مخزن نیترو تا سطح مطلوب پر شود
DELETE – مخزن نیترو به طور جزئی پر شود
END – حالت بیهوشی
PAGE UP – پرش به جلوی
PAGE DOWN – ترمز فوری
S – حرکت دو برابر سریع‌تر
U – موتور هرگز منفجر نمی‌شود
And – سرعت فوری ۲۰۰ مایل در ساعت (قابل تغییر در ترینر)
About – مقدار زیادی پول نقد
L – دوربین در موقعیت فعلی متوقف می‌شود
SHIFT + # – مکان فعلی را به خاطر می‌سپارد
CTRL + # – اقلام حافظه‌ای را می‌خواند

نکته 1:اگر ترینر Need for Speed Underground 2 اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر Need for Speed Underground 2 داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

آنچه خواندید

جعبه دانلود

پسورد فایل: فایل پسورد ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *