دانلود ترینر Wo Long Fallen Dynasty

شما با دانلود ترینر Wo Long Fallen Dynasty می توانید از تمام ابزار هک و تقلب در این بازی بهره مند شوید. لطفا جهت دانلود ترینر Wo Long Fallen Dynasty با ما در ادامه ایزگیم همراه باشید.

در مورد بازی Wo Long Fallen Dynasty

Wo Long Fallen Dynasty یک بازی ویدئویی نقش‌آفرینی و اکشن است که توسط استودیوی بازی‌سازی Auragon Games توسعه یافته است. این بازی در یک دنیای فانتزی و هیجان‌انگیز قرار دارد و شما را به یک سفر ماجراجویانه و خطرناک با خلبانی به نام Wo Long می‌برد.

در Wo Long Fallen Dynasty، شما در نقش Wo Long قرار می‌گیرید، یک خلبان باهوش و شجاع. داستان بازی از زمانی شروع می‌شود که یک امپراطوری عظیم توسط قدرت‌های تاریک و نیروهای شیطانی تسخیر می‌شود. شما باید به عنوان امید آخرین باقیمانده‌ها، در مقابل این تهدیدات مبارزه کنید و سعی کنید امپراطوری را از دست این نیروهای شرور بازپس‌گیرید.

یکی از ویژگی‌های برجسته در Wo Long  Fallen Dynasty ، گیم‌پلی اکشن و هیجان‌انگیز است. شما در طول بازی با دشمنان مختلفی روبرو می‌شوید و باید از مهارت‌های خود در استفاده از سلاح‌ها، جادوها و قدرت‌های خاص برای شکست دشمنان و پیشروی در داستان استفاده کنید. همچنین، در طول ماجراجویی خود می‌توانید تجهیزات و اسلحه‌های جدید را بدست آورید و قدرت خلبانی خود را بهبود ببخشید.

ترینر Wo Long Fallen Dynasty

دانلود ترینر Wo Long Fallen Dynasty

ترینر Wo Long Fallen Dynasty را اجرا کنید و کلیدهای زیر را فشار دهید. (ترینر را بعد از بازی اجرا کنید.)

Num 1 – حالت خدایی / نادیده گرفتن ضربات
Num 2 – سلامتی بی‌نهایت
Num 3 – ویرایش حداکثر سلامتی
Num 4 – حداکثر روح
Num 5 – حداکثر انگیزه
Num 6 – حداکثر میزان نیروی جانور الهی
Num 7 – حداکثر نرخ درهم‌افتادگی و رمز و راز
Num 8 – آسیب فوق‌العاده به روح / یک ضربه سکوتان
Num 9 – ضریب آسیب روح
Num 0 – آسیب فوق‌العاده / کشتن با یک ضربه
Num . – ضریب آسیب
Num + – ضریب دفاع
Ctrl+Num 1 – بطری درمان اژدها بی‌نهایت

و..

نکته 1:اگر ترینر Wo Long Fallen Dynasty اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر Wo Long Fallen Dynasty داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

صفحه محصولات..

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *