دانلود ترینر بازی batman arkham knight

امروز با ترینر بازی batman arkham knight در خدمت شما کاربران عزیز ایزگیم هستیم. لطفا جهت دانلود ترینر بازی بتمن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

داستان بازی بتمن:شوالیه آرکهام

تمام اتفاقات از یک شب بارانی آغاز می شود و شما به عنوان پلیس در کافه ای نشسته اید تا قهوه تان را بخورید. او داستان را روایت می کند که ناگهان یکی از مشتری ها به او مراجعه می کند تا از شخصی که در کافه برای باقی مردم و مشتری ها مزاحمت ایجاده کرده است شکایت بکند. شما به سمت شخص مزاحم حرکت می کنید تا به او خطار دهید که ناگهان آن شخص تبدیل به یک هیولایی میشود و جهنمی در کافه و سرتاسر شهر برپا میشود. این حرکت دست پخت کسی جز scarecrow  نیست که با ساخت مواد توهم زا مردم شهر گاتهام را مجبور به ترک از شهر کرده است تا شروعی برای نابودی بتمن باشد.

پس از این اتفاق تمامی دشمنات بتمن با یکدیگر متحد می شود تا او را از بین ببرند و بر گاتهام حکومت کنند. در این میان جیم گردن و رئیس پلیس به همراه تمامی پلیس های شهر تصمیم می گیرند که به بتمن کمک کنند اما کار زیادی از دستشان ساخته نیست. بتمن تنها امید این شهر است در این میان ارخام نایت و  Scarecrow  به دنبال خرد کردن و نابودی بتمن هستند و تمام تلاش خودشان را برای انجام دادن این کار می کنند.

تم کلی این بازی ترس است که این ترس در قالب داستانی نفس گیر و جذاب با روایت صحنه هایی تکان دهنده بازیکن را در جریان بازی میخکوب می کند. جهت دانلود ترینر بازی batman arkham knight به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

راهنمای ترینر بازی batman arkham knight

هنگام بازی ترینر را اجرا کرده و کلید های زیر را فشار دهید تا ترینر و آپشن های آن برای شما فعال شود.

Num 1 –سلامتی بی نهایت
Num 2 –
سلامت بی نهایت بت موبایل
Num 3 –
موشک های بی نهایت بت موبایل
Num 4 –
پس سوز نامحدود بت موبایل
Num 5 –
تجارب مگا
Num 6 –
تنظیم exp برای سطح بعدی
Num 7 –
امتیاز ارتقا بی نهایت
Num 8 –
کمبو مکس
Num 9 –
دشمنان نمی توانند حرکت کنند.
Num 0 –
کشتن با یک ضربه
Num (.) –
ذخیره مکان
Num (+) –
تله پورت
Num (-) –
بازگشت از تله پورت
Insert –
سوپر سرعت(پرواز- دویدن)
Page Up –
سوپر سرعت
Page Down –
صحنه آهسته
F1 –
فریز تایمر چلنج
Home –
غیر فعال کردن همه

نکته 1:اگر ترینر بازی batman arkham knight اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح ترینر آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.

نکته 2:منظور از NUM در راهتمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.

نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

سایر ترینر ها

آنچه خواندید

2 پاسخ در “دانلود ترینر بازی batman arkham knight”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *