دانلود ترینر بازی Call of Duty 4 Modern Warfare

امروز با ترینر بازی Call of Duty 4 Modern Warfare در خدمت شما کاربران گرامی ایزگیم هستیم.جهت دانلود ترینر بازی Call of Duty 4 Modern Warfare با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

بازی  Call of Duty 4 Modern Warfare

بازی Call of Duty 4: Modern Warfare یک بازی تیراندازی اول شخص (FPS) است که توسط شرکت Infinity Ward توسعه داده شده و توسط شرکت Activision در نوامبر 2007 منتشر شد. این بازی یکی از بازی‌های محبوب و موفق این سری است و در طول سال‌ها بازی‌های Call of Duty بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

داستان بازی Call of Duty 4: Modern Warfare در دوره‌ی معاصر و زمان‌بندی خود متمرکز است. بازی دو کمپین جداگانه دارد: یک کمپین برای نیروهای ویژه آمریکا و دیگری برای نیروهای ویژه انگلیسی SAS. داستان بازی در منطقه خاورمیانه و روسیه به وقوع می‌پیوندد و ماجراهای پیچیده و هیجان‌انگیزی را روایت می‌کند که شما در نقش چندین شخصیت مختلف تجربه می‌کنید.

بخش چندنفره یا آنلاین بازی، یکی از ویژگی‌های برجسته این بازی است که به شما اجازه می‌دهد با سایر بازیکنان از سراسر جهان به صورت آنلاین رقابت کنید. در این بخش، شما می‌توانید در تیم‌های مختلف به صورت چندنفره عمل کنید و به مبارزه با دشمنان بپردازید.

راهنمای ترینر بازی Call of Duty 4 Modern Warfare

جهت اجرای ترینر بازی Call of Duty 4 Modern Warfare کافیست هنگام بازی ترینر را اجرا کرده و کلید های زیر را فشار دهید

  • NUMPAD1: زنده‌ماندن بی‌نهایت
  • NUMPAD2: تعداد بی‌نهایت گلوله
  • NUMPAD3: عدم نیاز به بازخوانی اسلحه
  • NUMPAD4: تعداد بی‌نهایت بمب

نکته 1:اگر ترینر بازی Call of Duty 4 Modern Warfare اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی Call of Duty 4 Modern Warfare داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

آنچه خواندید

2 پاسخ در “دانلود ترینر بازی Call of Duty 4 Modern Warfare”

علیرضا

1403-05-04

سلام پوریای عزیز
ترینر تست شده و مشکلی وجود نداره
لطفا آنتی ویروس رو خاموش کنید و مجدد امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *