دانلود ترینر بازی Doraemon Story Of Seasons

امروز با ترینر بازی Doraemon Story Of Seasons در خدمت شما کاربران گرامی ایزگیم هستیم شما با دانلود ترینر بازی Doraemon Story Of Seasons می توانید از تمام ابزار هک و تقلب در بازی بهره مند شوید. لطفا جهت دانلود این ترینر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

در مورد بازی Doraemon Story Of Seasons

Doraemon: Story of Seasons یک بازی محبوب و جذاب است که عنوانی فوق‌العاده از ترکیب دنیای محبوب Doraemon و گیم‌پلی دلپذیر و معروف از سری بازی‌های Story of Seasons است. با توجه به داستان زیبا و ارتباط نزدیک شخصیت‌ها، این بازی توانسته است در دل هواداران هر دو این دو دنیای خاص جای گیرد و تجربه‌ای دلنشین از مزرعه‌داری و ماجراجویی را برای بازیکنان فراهم کند.

در این بازی، بازیکنان وارد دنیای ساحره‌ای Doraemon می‌شوند که ترکیبی از فناوری‌های پیشرفته و تخیل‌پردازی است. با قرار گرفتن در نقش نوبیتا، یک پسربچه شجاع و کنجکاو، بازیکنان به ماجراجویی‌های مختلف و فراوانی پرداخته و به کشاورزی در زمین‌های خوش‌آب و خوش‌هوا می‌پردازند. توانایی کاشت محصولات مختلف و پرورش حیوانات به بازیکنان اجازه می‌دهد که مزرعه‌ی خود را برای بهره‌وری بیشتر گسترش دهند و به تدریج روستا را به شهری زنده و رونق‌بخش تبدیل کنند.

یکی از جذابیت‌های منحصربه‌فرد این بازی، همکاری با دوستان Doraemon شما است. Doraemon و ابزارهای عجیب و غریبش برای کمک به شما در توسعه مزرعه و مواجهه با چالش‌ها و معضلات مختلف در دنیای مخصوص خودشان آمده‌اند. از ابزارهای پیشرفته تکنولوژی Doraemon، گذشته و به آینده سفر کرده و دنیای داستان برای شما به یک مکان هیجان‌انگیز و پر از اسرار و رمزها تبدیل می‌شود.

راهنمای ترینر بازی Doraemon Story Of Seasons

برای اجرای ترینر بازی Doraemon Story Of Seasons کافیست کلیدهای ترکیبی زیر را فشار دهید.

Num 1 – ویرایش پول
Num 2 – استقامت بی‌نهایت
Num 3 – استفاده بی‌نهایت از آبیاری
Num 4 – توقف زمان در روز
Num 5 – تعداد بی‌نهایت از اقلام
Num 6 – کیفیت بالاترین اقلام
Num 7 – دوستی حداکثر با NPC ها
Num 8 – علاقه حداکثر حیوانات
Num 9 – عدم تنش حیوانات
Num 0 – رشد فوری محصولات کشاورزی
Num . – تخریب تک ضربه‌ای (درخت/سنگ)

ته 1:اگر ترینر بازی Doraemon Story Of Seasons اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی Doraemon Story Of Seasons داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *