دانلود ترینر بازی Minecraft Dungeons

درود خدمت ایزگیمی های عزیز، امروز با ترینر بازی Minecraft Dungeons در خدمت شما دوستان عزیز هستیم، برای دانلود ترینر بازی Minecraft Dungeons در ادامه با ما همراه باشید.

مقدمه ای از بازی Minecraft Dungeons

بازی Minecraft Dungeons در ژانر بازی های اکشن و ماجراجویی قرار دارد که این بازی توسط Mojang Studios توسعه یافته است. این بازی در جهان Minecraft قرار گرفته، اما تفاوت هایی با گیم‌پلی نسبت به بازی اصلی Minecraft وجود دارد.

در بازی Minecraft Dungeons، شما در نقش یه قهرمان که باید در برابر حمله و هجوم موجودات و دشمنان خطرناک دفاع کن ایفای نقش می کنید. شما باید در این حین به دنبال گنجینه های مخفی بگردید و با به دست آوردن منابع و سلاح های جدید توانایی خود و سلاح هایتان را ارتقا دهید تا بتوانید بهتر و راحت تر از خود در مقابل دشمنان دفاع کنید.

بازی Minecraft Dungeons قابلت های از جمله تک نفره و یا حتی چند نفره آنلاین با دوستان خود را به شما دهد را می توان به صورت تک نفره یا چند نفره آنلاین با دوستان خود بازی کرد. این بازی در تمام پلتفرم‌های معروف از جمله PC، Xbox، PlayStation و Nintendo Switch منتشر شده است.

اگر علاقه مند به بازی های اکشن و ماجراجویی هستید پیشنهاد می شود که حتما بازی Minecraft Dungeons را امتحان کنید.

راهنمای ترینر بازی Minecraft Dungeons

Num 1  – سلامتی بی نهایت

Num 2  – بی نهایت احیا می کند

Num 3  – ارواح بی نهایت

Num 4  – نادیده گرفتن هزینه افسون

Num 5  – پیکان بی نهایت

Num 6  – زمرد بی نهایت

Num 7  – ضرب زمرد

Num 8  –  بی نهایت XP

Num 9  – ضریب XP

Num 0  – خسارت فوق العاده /یک ضربه کشتن

Ctrl+Num 1  – ضریب آسیب

Ctrl+Num 2  – سرعت بازی را تنظیم کنید

کاربر عزیز با توجه به نسخه مورد نظر، ترینر بازی Minecraft Dungeons را دانلود کنید و هنگام اجرای بازی آن را اجرا نمایید و کلیدهای مشخص شده را فشار دهید تا ترینر برای شما به همراه آپشن ها مربوطه فعال گردد.

نکته 1:اگر ترینر بازی Minecraft Dungeons اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی Minecraft Dungeons داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

سایر ترینر ها:

دانلود ترینر بازی Baldur’s Gate 3

دانلود ترینر بازی Medieval Dynasty

دانلود ترینر بازی Satisfactory

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *