دانلود ترینر بازی Total War: THREE KINGDOMS

درود فراوان به دوستان همیشگی ایزگیم، امروز با ترینر بازی Total War: THREE KINGDOMS در خدمت شما عزیزان می باشیم، برای دانلود ترینر بازی Total War: THREE KINGDOMS تا پایان مطالب ما را همراهی کنید، سپاس از حضور شما.

مقدمه ای برای بازی Total War: THREE KINGDOMS

در واقع بازی Total War: THREE KINGDOMS یک بازی در ژانر استراتژی نوبتی و زمان واقعی می باشد که به وسیله Creative Assembly توسعه داده شده است و بدست Sega انتشار یافته است.

این بازی یک تجربه استراتژیک فوق العاده را به شما هدیه می دهد که شما را به دوران turbulent چین در قرن سوم میلادی هدایت می کند، جایی که رقابت های شدید و تنگاتنگ سیاسی و نظامی در بین ژنرال ها و فرمانروایان در حال وقوع است.  شما می توانید با استفاده از ترکیبی از فرماندهی تاکتیکی در میدان جمگ و مدیریت کلان جهانی، سرنوشت کشور یا سرزمین های گوناگون دیگری را تحت تاثیر قرار دهید و حتی تعیید کننده سرنوشت آنها باشید.

در بازی Total War: THREE KINGDOMS  از شخصیت‌های تاریخی مانند لو بئی و گوان یو تا نبردهای حماسی، این بازی توانایی به چالش کشیدن شما را دارد و شما باید با استفاده از توانایی ها و امکانات موجود بهترین استراتژی را از خود به نمایش بگذارید تا بتوانید به خوبی تاریخ رقم زنید. شما باید بتوانید با کنترل و مدیریت منابع و اقتصاد خود، امپراتورییتان را گسترش دهید.

از ویژگی های قابل ذکر آن می توان به گرافیک زیبا و محیط وسیع آن اشاره کرد. این بازی برای علاقه‌مندان به تاریخ، استراتژی و چالش‌های نظامی بسیار جذاب بشمار می رود.

راهنمای ترینر بازی Total War: THREE KINGDOMS

Num 1 – طلای بی نهایت
Num 2 – حداکثر سفارش عمومی
Num 3 – اصلاحات یک نوبت
Num 4 – جنبش بی نهایت ارتش
Num 5 – اندازه ارتش را به حداکثر برگردانید
Num 6 – کاراکتر بی نهایت
Num 7 – امتیاز مهارت شخصیت بی نهایت
PageDown – بازنشانی امتیاز مهارت
Num 8 – مهارت بدون خنک شدن
Num 9 – جناح های هوش مصنوعی نمی توانند حرکت کنند
Num 0 – هوش مصنوعی اندازه ارتش جناح ها را تخلیه کنید
. Num – هوش مصنوعی جناح های طلایی را تخلیه کنید

کاربر عزیز با توجه به نسخه مورد نظر، ترینر بازی Total War: THREE KINGDOMS را دانلود کنید و هنگام اجرای بازی آن را اجرا نمایید و کلیدهای مشخص شده را فشار دهید تا ترینر برای شما به همراه آپشن ها مربوطه فعال گردد.

نکته 1:اگر ترینر بازی Total War: THREE KINGDOMS اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی Total War: THREE KINGDOMS داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

سایر ترینر ها

دانلود ترینر بازی HITMAN3

دانلود ترینر بازی Monster Hunter World: Iceborne

دانلود ترینر بازی Phoenix Point

 

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *