دانلود ترینر بازی SD Gundam G Generation Cross Rays

دردود به ایزگیمی های عزیز، امروز با ترینر بازی SD Gundam G Generation Cross Rays در خدمت شما بزرگواران هستیم، برای دانلود ترینر بازی SD Gundam G Generation Cross Rays تا پایان مطالب همراه ما باشید.

مقدمه ای از بازی SD Gundam G Generation Cross Rays

بازی SD Gundam G Generation Cross Rays که در سال 2019 و توسط استودیوی BANDAI NAMCO Entertainment انتشار یافته است. این بازی قسمتی از سری G Generation می باشد و محبوبیت زیادی در بین طرفداران Gundam دارد. در واقع این بازی ترکیبی از عناصر استراتژیک و نقش‌آفرینی محسوب می شود و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که از میان شخصیت‌ها و Gundam های مختلف انتخاب کرد و به نبرد بپردازند.

داستان این بازی در جهان‌های مختلف گاندام رخ خواهد داد و بازیکنان امکان این را دارند که نبردهای جذابی را تجربه کنند و با ترکیب استراتژی و تاکتیک، دشمنان و موانع سد راه خود را از میان بردارند. همچنین بازی شامل عناصر RPG می باشد که به شما این اجازه را خواهد داد تا شخصیت‌ها و ربات‌ها را تقویت و در نبردهای بزرگ مشارکت کنید.

از ویژگی های قابل ذکر بازی می توان به گرافیک و طراحی بازی و شخصیت ها اشاره کرد. گاندام‌ها با استفاده از سبک SD (Super Deformed) انجام شده که ظاهری خنده‌دار و دوست‌داشتنی را به اون داده است.

در پایان پیشنهاد می شود که اگر شما به بازی هایی از این قبیل علاقه مند هستید این بازی می تواند تجربه‌ای مهیج و دلچسب برای شما به ارمغان بیاورد.

راهنمای ترینر بازی SD Gundam G Generation Cross Rays

Num 1 – بی نهایت HP
Num 2 –  بی نهایت EN
Num 3 – ماکس مورال
Num 4 – حرکات / اقدامات بی نهایت
Num 5 – کاربردهای بی نهایت مهارت
Num 6 – انقضای بی نهایت
Num 7 – حداکثر امتیاز
Num 8 – دشمنان خالی EN
Num 9 – روحیه دشمنان خالی
Num 0 – دشمنان خالی HP/یک ضربه کشتن
F1 – پول /کلاه لبه دار را ویرایش کنید.
F2 – پایان ضرب کننده
F3 – ضریب امتیاز
F4 – سرعت بازی را تنظیم کنید
F5 – امتیاز ارتقا بی نهایت

ویرایش آمار شخصیت ها

Ctrl+Num 1 – فرمان
Ctrl+Num 2 – محدوده
Ctrl+Num 3 – غوغا
Ctrl+Num 4 – دفاع
Ctrl+Num 5 – واکنش
Ctrl+Num 6 – بیدار
Ctrl+Num 7 – کمکی
Ctrl+Num 8 – ارتباطات
Ctrl+Num 9 – ناوبری
Ctrl+Num 0 – تعمیر و نگهداری
Ctrl+Num. – جذابیت

ویرایش آمار لباس موبایل

Alt+Num 1 – حداکثر HP
Alt+Num 2 – حداکثر EN
Alt+Num 3 – حمله
Alt+Num 4 – دفاع
Alt+Num 5 – تحرک
Alt+Num 6 – محدوده حرکت

کاربر عزیز با توجه به نسخه مورد نظر، ترینر بازی SD Gundam G Generation Cross Rays را دانلود کنید و هنگام اجرای بازی آن را اجرا نمایید و کلیدهای مشخص شده را فشار دهید تا ترینر برای شما به همراه آپشن ها مربوطه فعال گردد.

کاربر عزیز، لطفا به نسخه بازی خود توجه داشته باشید ممکن است ترینر بازی SD Gundam G Generation Cross Rays به خوبی کار نکند. از این رو شما باید سایر ورژن های دیگر را مورد بررسی قرار دهید و ورژنی که مطابق بازی شما هست دانلود کنید. ما در ایزگیم تمام ورژن های موجود ترینر را آماده کرده ایم. پس با خیالت راحت در جعبه دانلود ترینر را دانلود کنید.

نکته 1:اگر ترینر بازی SD Gundam G Generation Cross Rays اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی SD Gundam G Generation Cross Rays داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

سایر ترینر ها

دانلود ترینر بازی Green Hell

دانلود ترینر بازی Persona 5 Strikers

دانلود ترینر بازی Rage 2

 

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *