دانلود ترینر بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition

درود به شما دوستان، باز هم با یکی دیگه از ترینر بازی های جذاب در خدمت شما هستیم، امروز قرار هست ترینر بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition را به شما دوستداران  معرفی کنیم، بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition از بازی های پر طرفدار می باشد، برای دانلود ترینر بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition تا پایان مطالب همراه ما باشید.

مقدمه ای از بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition

Horizon Zero Dawn: Complete Edition یک بازی اکشن نقش‌آفرینی می باشد که توسط استودیو Guerrilla Games توسعه و در سال 2017 انتشار یافته است.

داستان بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition که در آینده اتفاق می افتد و سراسر جذاب و پر از رویداد های جدید می باشد؛ داستان حول محور شخصیت اصلی Aloy در حال چرخش است، شما در نقش یک جوان شکارچی که در دنیایی پر از ربات‌های غول‌ پیکر و طبیعی زیبا زندگی می‌کند و به دنبال یافتن هویت حقیقی و علت وجود ربات ها می باشد ایفای نقش می کنید و این مسیر سراسر پر از چالش و خطرات زیادی می باشد.

از آنجایی که Aloy از گذشته‌ ای خود کاملا بی خبر است و به جهانی سفر می‌کند که انسان‌ها به قبایل زیادی تقسیم شده‌ و تکنولوژی قدیم را فراموش کرده اند که به دنبال یافتن رازهای نابودی تمدن انسانی و منشاء ربات‌ها می باشد. در این مسیر سخت جست و جو او با دشمنان گوناگون رو به رو می‌شود و دوستانی نیز پیدا خواهد کرد.

از نکته های قابل توجه بازی می توان به گرافیک خیره‌کننده و گیم‌پلی هیجان‌انگیز، داستانی از زندگی، بقا و کشف رازهای پنهان اشاره کرد. می‌کند که در آن آلوئی باید به مأموریت‌های مختلفی بپردازد و به رازهای جهانش پی ببرد.

شما می توانید با استفاده از سلاح ها، استراتژی ها و تله هایی که در اختیار دارید در نبردهایی که رخ می دهد پیروز شوید. در نهایت این بازی بخاطر نقد های مثبتی که دریافت کرده است به عنوان یکی از بهترین بازی های نسل هشتم شناخته شده است.

راهنمای ترینر بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition

Num 1 – سلامتی بی نهایت
Num + – غلظت بی نهایت
Num 2 – کیسه کامل دارو
Num 3 – اکسیژن بی نهایت
Num 4 – سلاح شارژ فوری
Num 5 – مهمات/پیکان بی نهایت
Num 6 – خرده های بی نهایت
Num 7 – منابع بی نهایت
Num 8 – معجون بی نهایت / مواد مصرفی
Num 9 – تله های بی نهایت
Num 0 – خسارت فوق العاده / یک ضربه کشتن
Num . – ضرب کننده خسارت
Ctrl+Num 1 – نادیده گرفتن الزامات ساخت
Ctrl+Num 2 – حالت مخفی کاری
Ctrl+Num 3 – مدت زمان BUFF بی نهایت
Ctrl+Num 4 – پایان بی نهایت
Ctrl+Num 5 – پایان ضرب کننده
Ctrl+Num 6 – ویرایش نقاط مهارت
Ctrl+Num 7 – سرعت بازی را تنظیم کنید

کاربر عزیز، لطفا به نسخه بازی خود توجه داشته باشید ممکن است ترینر بازیHorizon Zero Dawn Complete Edition به خوبی کار نکند. از این رو شما باید سایر ورژن های دیگر را مورد بررسی قرار دهید و ورژنی که مطابق بازی شما هست دانلود کنید. ما در ایزگیم تمام ورژن های موجود ترینر را آماده کرده ایم. پس با خیالت راحت در جعبه دانلود ترینر را دانلود کنید.

کاربر عزیز با توجه به نسخه مورد نظر، ترینر بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition را دانلود کنید و هنگام اجرای بازی آن را اجرا نمایید و کلیدهای مشخص شده را فشار دهید تا ترینر برای شما به همراه آپشن ها مربوطه فعال گردد.

نکته 1:اگر ترینر بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

سایر ترینر ها

دانلود ترینر بازی Devil May Cry 5

دانلود ترینر بازی One Piece: Pirate Warriors 4

دانلود ترینر بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions

 

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *