دانلود افزونه Script Hook V برای GTA V + آموزش

افزونه Script Hook V برای GTA V را جهت دانلود در اختیار شما کاربران ایزگیم قرارداده ایم. لطفا جهت دانلود و راهندازی افزونه Script Hook V برای GTA V با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

افزونه Script Hook V

Script Hook V یک افزونه برای بازی Grand Theft Auto V (GTA V) است که توسط Alexander Blade توسعه داده شده است. این افزونه به بازیکنان امکان ایجاد تغییرات و اسکریپت‌های سفارشی در بازی را می‌دهد. Script Hook V با استفاده از قابلیت‌هایی که توسط Rockstar Games در بازی فراهم شده است، به توسعه دهندگان امکان می‌دهد تا اسکریپت‌های خود را به بازی اضافه کنند و برخی قابلیت‌های بازی را تغییر دهند یا بهبود ببخشند.

با استفاده از Script Hook V، توسعه دهندگان می‌توانند اسکریپت‌هایی را بنویسند که شامل عملیات متنوعی مانند ایجاد شخصیت‌های جدید، افزایش میزان پول و منابع، ایجاد وسایل نقلیه و سلاح‌های جدید، تغییرات در AI کاراکترها و بسیاری از امکانات دیگر باشند. این افزونه قابلیت‌های پیشرفته‌تری مانند دسترسی به توابع بازی و اطلاعات داخلی آن را فراهم می‌کند، که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا از آن‌ها برای ساخت اسکریپت‌های پیچیده‌تر و قدرتمندتر استفاده کنند.

ویژگی های Script Hook V

همینطور که آگاه هستید Script Hook V یک ابزار قدرتمند برای بازی GTA V است. ویژگی‌های اصلی آن عبارتند از:

  • بارگذاری پلاگین‌های ASI
  • پشتیبانی از اسکریپت‌های سفارشی
  • امکان بروزرسانی Script Hook V
  • پشتیبانی از توابع داخلی بازی
  • سازگاری با تغییرات و آپدیت‌های بازی.

آموزش نصب افزونه Script Hook V

جهت نصب افزونه Script Hook V برای GTA V شما کار سختی در پیش ندارید. کافیست پوشه bin را در مسیر نصب بازی gta V کپی و جایگذاری کنید.

اگر با اروری مواجه شدید حتما در قسمت نظرات ذکر کنید.

همچنین شما میتونید از این لینک ترینر GTA V را دانلود کنید.

آنچه خواندید

جعبه دانلود

پسورد فایل: www.isgame.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *