دانلود ترینر بازی battlefield 3 | ترینر بازی بتلفید 3

امروز با ترینر بتلفید 3 در خدمت شما کاربران ایزگیم هستیم. لطفا جهت دانلود ترینر بازی battlefield 3 به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مقدمه

بتلفید 3 یک بازی رایانه به سبک تیراندازی اول شخص از سری بازی های معروف بتلفید است که توسط شرکت بازی سازی ئی ای دایس ساخته شده و توسط الکترونیک توزیع شد.این بازی دنباله مستقیم بتلفید 2 و یازدهمین قسمت مجموعه بتلفید است. 5 میلیون نسخه از بازی در اولین هفته انتشار فروخته شد و نظرات مثبتی را از منتقدان دریافت کرد.

در عملیات های بتلفید 3، بازیکن شخصیت های متفاوت و جذاب نظامی را انتخاب می کند: یک تفنگدار آمریکایی، یک افسر سیستم تسلیحات، یک اپراتور تانک ام1 آبرامز، یک اپراتور اسپتسناز جی آریور. لشکرکشی ها در مناطق مختلفی اتفاق می افتد و داستان دو شخصیت، هنری بلاکبرن و دیمیتری مایوفسکی را دنبال می کند.

راهنمای ترینر بازی بتلفید 3

ترینر بازی battlefield 3 را هنگام اجرای بازی اجرا کنید و کلید های ترکیبی زیر را فشار دهید.

F1- سلامتی بی نهایت
F2-مهمات بی نهایت
F3-بدون بارگذاری خشاب
F4-بدون لگد
F5-و..

ممکن است کلیدهای ترکیبی و ترینر نسخه های مختلف متفاوت باشد.

نکته 1:اگر ترینر بازی بتلفید 3 اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح ترینر آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.

نکته 2:منظور از NUM در راهتمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.

نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

تصویری از ترینر بازی battlefield 3

دانلود ترینر بازی battlefield 3 | ترینر بازی بتلفید 3

سایر ترینر ها

آنچه خواندید

2 پاسخ در “دانلود ترینر بازی battlefield 3 | ترینر بازی بتلفید 3”

Ali

1402-01-24

سلام
خداخیرت بده داداش خیرت قبول ان شاءالله خداوند پشت و پناهت باشه و در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز وسربلند باشی اقای علی رضای عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *