دانلود ترینر بازی Battlefield 5

امروز با ترینر بازی Battlefield 5 در خدمت شما کاربران گرامی ایزگیم هستیم شما با دانلود این ترینر می توانید از تمام ابزار هک و تقلب در بازی بهره مند شوید. لطفا جهت دانلود ترینر بازی Battlefield 5 Order با ما در ایزگیم همراه باشید.

در مورد بازی Battlefield 5

Battlefield 5 یک بازی تیراندازی اکشن اول شخص (FPS) است که توسط استودیو DICE توسعه داده شده و توسط شرکت Electronic Arts (EA) منتشر شده است. این بازی در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های مختلف از جمله PlayStation 4، Xbox One و Microsoft Windows عرضه شد.

داستان بازی Battlefield 5 در زمان جنگ جهانی دوم قرار دارد و به رویدادهای مختلفی از جنگ‌های معروف این دوره می‌پردازد. بازی شامل حالات مختلفی مانند حمله به نورماندی، جنگ کوسیون، نبرد مرجع و جنگ کالبالا است. هر حالت دارای داستان‌ها و وظایف منحصر به فردی است که به شما اجازه می‌دهد در نقش نیروهای مختلف از طرف آمریکا، بریتانیا، آلمان و ژاپن در جنگ جهانی دوم مبارزه کنید.

یکی از ویژگی‌های ممتع Battlefield 5، حالت چندنفره (multiplayer) آن است که به شما امکان بازی با دیگر بازیکنان از سراسر جهان را می‌دهد. این حالت شامل نقشه‌های گسترده، انواع حالات مختلف نظیر “Conquest”، “Team Deathmatch”، “Grand Operations” و “Breakthrough” است که بازیکنان را به چالش‌های جنگی با محیط‌های زیبا و تنوع‌پذیر دعوت می‌کند.

Battlefield 5 از گرافیک بالا، صداهای واقع‌گرا و فیزیک باورنکردنی بهره می‌برد که تجربه‌ی اکشن و جنگ جهانی دوم را به شکل واقعیت‌نمایی به شما ارائه می‌دهد. همچنین، بازی به صورت مداوم به‌روزرسانی می‌شود و اضافه‌کردن محتوای جدید و ایونت‌های ویژه به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تجربه‌ی طولانی‌مدت و هیجان‌انگیزی را از Battlefield 5 داشته باشند.

ترینر بازی Battlefield 5

نکته 1:اگر ترینر بازی Battlefield 5 اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی Battlefield 5 داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

ترینرهای مشابه

دانلود ترینر بازی battlefield 1

دانلود ترینر بازی battlefield 3 | ترینر بازی بتلفید 3

دانلود ترینر بازی battlefield 4 + نسخه سالم

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *