دانلود ترینر بازی call of duty black ops 2

امروز برای شما کاربران عزیز ایزگیم ترینر بازی call of duty black ops 2 را برای دانلود آماده کرده ایم. شما می توانید با دانلود این ترینر از تمام ابزار هک و تقلب در بازی بهره ببرید. جهت دانلود این ترینر با ما در ایزگیم همراه باشید.

در مورد بازی call of duty black ops 2

Call of Duty: Black Ops 2 یک بازی تیرانداز اول شخص است که توسط استودیوی Treyarch توسعه داده شده و توسط شرکت Activision در سال 2012 منتشر شد. این عنوان، قسمت دوم از سری بازی‌های Black Ops در مجموعه Call of Duty است.

داستان بازی «Call of Duty: Black Ops 2» در دو دوره زمانی متفاوت قرار دارد. یک دوره در سال 1980 و دیگری در سال 2025 است. بازیکنان در نقش دو شخصیت مختلف به نام‌های Alex Mason و David Mason قرار می‌گیرند و در ماموریت‌های مختلف به جنگ و مبارزه با دشمنان می‌پردازند.

یکی از ویژگی‌های برجسته بازی Call of Duty: Black Ops 2 حالت چندنفره آن است. بازیکنان می‌توانند در حالت آنلاین با دوستان خود یا بازیکنان دیگر از سراسر جهان به صورت همکاری یا رقابت در نقشه‌ها و حالت‌های مختلف به بازی بپردازند. همچنین، بازی دارای حالت زامبی محبوبی است که بازیکنان را در مقابل نبرد با زامبی‌ها و جمع‌آوری منابع در یک محیط ترسناک قرار می‌دهد.

بازی Call of Duty: Black Ops 2 شامل سلاح‌های متنوع و پیشرفته، نقشه‌های گسترده و متنوع، و مأموریت‌های متعدد و هیجان‌انگیز است. بازیکنان می‌توانند سلاح‌ها و تجهیزات خود را ارتقا دهند و از تاکتیک‌ها و استراتژی‌های متنوعی برای مقابله با دشمنان استفاده کنند.

جهت دانلود ترینر بازی call of duty black ops 2 با ما همراه باشید.

کار با ترینر بازی call of duty black ops 2

ترینر بازی call of duty black ops 2

3 ترینرمختلف وجود دارد که با توجه به نسخه بازی، یکی از آن ها را دانلود نمایید. هنگام اجرای بازی ترینر را اجرا کنید. و کلیدهای مشخص شده را فشار دهید و در ادامه از آن لذت ببرید.

نکته 1:اگر ترینر بازی call of duty black ops 2 اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی call of duty black ops 2 داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

آنچه خواندید

8 پاسخ در “دانلود ترینر بازی call of duty black ops 2”

m

1403-02-12

سلام . ترینر رو تو مسیر نصب بازی کپی کردم ولی باز هم میگه نمیتونه فایل بازی رو پیدا کنه .{ با پلاتینیوم وارد مود زامبی میشم .}

علیرضا

1403-02-14

نسخه بازیتون رو لطف کنید و بگید که از کدوم ترینر استفاده می کنید.

امیر

1402-09-29

سلام خسته نباشید ببخشید این کد تقلب زامبی چگونه کار میکنه

moghadm

1402-11-02

سلام وقتی وارد بازی میشم و کلید f1 میزنم میگه ترینر نمیتونه فایل گیم رو پیدا کنه لطفن کمک کنید

ماهان

1403-02-12

سلام . من کپی هم کردم ولی باز میگه نمیتونه پیدا کنه بازی رو . لطفا راهنمایی کنید . ممنون

علیرضا

1403-02-14

نسخه بازیتون رو لطف کنید و بگید که از کدوم ترینر استفاده می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *