ترینر بازی call of duty black ops
Call of Duty: Black Ops

دانلود ترینر بازی call of duty black ops

امروز با ترینر بازی call of duty black ops در خدمت شما کاربران عزیز ایزگیم هستیم.

مقدمه

کال آف دیوتی 7 بازی محبوبی در سبک اکشن است که در سال 2010 توسط استودیو بازیسازی Infinity War ساخته و عرضه شد. داستان بازی کال آف دیوتی بلک آپس 1، در سال 1960 و در طول جنگ سرد رخ می دهد. بازی بر عملیات مخفی سازمان سیا تمرکز دارد، ماموریت های بازی در نقاطی مختلف از جهان دنبال می شود که از جمله آن ها می توان به کوه های اورال در شرق شوروی، قراقستان در مرکز اتحاد جماهیر شوروی، کوبا هنگ گنگ و.. اشاره کرد. نبردهای بازی در حالت فردی پیرامون یک سلاح شیمیایی جدید به نام Nova-6 دنبال می شود.

بازی پیرامون شخصیتی با نام الکس میسون دنبال می شود، او یکی از اعضای سازمان سیا است. در سال 1968، میسون به یک صندلی در اتاقی مخفی بسته شده و مورد بازجوئی توسط گروهی از گروگان گیرها قرار می گیرد. آنان از او سوالاتی در مورد پایگاه اعداد می پرسند، الکس میسون به عنوان تلاش برای پاسخ به سوالات چندین رویداد را نام می برد. در سال 1961 ، woods , mason , bowman در عملیات 40 جهت ترور کردن فیدل کاسترو در کوبا و در مکانی موسوم به خلیج خوک ها شرکت داشته اند. الکس میسون در ادامه موفقیت ترور فیدل کاسترو، برای فرار از خاک کوبا نیاز به یک هواوپیما پیدا می کند. اما به دلیل افزایش نیروهای امنیتی برای کشتار آنان، میسون تصمیم به حمایت دوستان خود می گیرد اما دستگیر می شود. و..

 

راهنمای ترینر بازی call of duty black ops

بسته به نسخه بازی ترینر را دانلود کنید و هنگام بازی آن را اجرا نمایید و کلید های مشخص شده را فشار دهید.

نکته 1:اگر ترینر بازی call of duty black ops اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح ترینر، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهتمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

سایر ترینر ها

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی call of duty black ops داشتید حتما در قسمت نظرات درج کنید.

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *