دانلود ترینر بازی Call of Duty Ghosts

ترینر بازی Call of Duty Ghosts در خدمت شما دوستان عزیز هستیم شما با دانلود ترینر بازی Call of Duty Ghosts می توانید از تمام ابزار هک و تقلب در این بازی استفاده نمایید. لطفا جهت دانلود آن با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

در مورد بازی Call of Duty Ghosts

Call of Duty: Ghosts یک بازی تیراندازی اول شخص (FPS) است که توسط استودیو Infinity Ward توسعه داده شده و توسط شرکت Activision منتشر شده است. این بازی در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۱۳ برای پلتفرم‌های مختلف از جمله PlayStation 4، Xbox One، Microsoft Windows، PlayStation 3 و Xbox 360 عرضه شد.

داستان بازی Call of Duty: Ghosts در آینده‌ای نزدیک قرار دارد و جهان به واسطه‌ی جنگ‌های اتحادیه نیروهای مشترک گرفتار تغییرات و تهدیدات جدیدی شده است. این بازی در اکثر محیط‌های نظامی و حتی کارآگاهی اتفاق می‌افتد و شما در نقش اعضای تیم ویژه Ghosts که یک تیم مخفی و ماهر از سربازان بازمانده هستند، به مبارزه با تهدیدات جدید برخواهید‌پرداخت.

Call of Duty: Ghosts شامل حالت چندنفره آنلاین برای تا ۱۶ نفره است که به شما امکان بازی با دیگر بازیکنان از سراسر جهان را می‌دهد. این حالت شامل نقشه‌های متنوع و جذاب، حالات مختلف نظیر Team Deathmatch، Domination و Search and Destroy و مجموعه‌ی انواع سلاح‌ها و لباس‌های نظامی است.

راهنمای ترینر بازی Call of Duty Ghosts

ترینر بازی Call of Duty Ghosts را اجرا کنید و هنگام بازی کلیدهای مشخص شده را بر روی ترینر فشار دهید تا برای شما فعال گردد.

نکته 1:اگر ترینر بازی Call of Duty Ghosts اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی Call of Duty Ghosts داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

ترینرهای مشابه

دانلود ترینر بازی Call of Duty Black Ops 3 + ترینر سالم

دانلود ترینر بازی Call of Duty 4 Modern Warfare

دانلود ترینر بازی call of duty black ops 2

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *