دانلود ترینر بازی Deathloop

سلام خدمت دوستدارن عزیز ایزگیم، امروز با ترینر بازی Deathloop در خدمت شما همراهان محترم هستیم برای دانلود ترینر بازی Deathloop تا پایان مطالب با همراه باشید.

مقدمه ای از بازی Deathloop

بازی Deathloop در سبک ویدیویی اول شخص تیرانداز و در ژانر اکشن-ماجراجویی قرار دارد،  این بازی توسط استودیو Arkane Lyon توسعه یافته است و توسط شرکت Bethesda Softworks انتشار یافته است. بازی Deathloop برای پلتفرم‌های PlayStation 5 و Microsoft Windows در سال 2021 انتشار یافته است.

در  بازی Deathloop، بازیکن در نقش Colt Vahn که گویا یک قاتل حرفه ای است و در جزیره  Blackreef حبس شده است  ایفای نقش می کنید. Colt به دلیل در حال تکامل بودن خاطرات گذشته اش ، به دائمیت محافظت کند و باید راز محافظت از آن را حل و پیدا کند. اما مانعی بزرگی اینجاست که در هر روز، Colt باید با دستورات افراد موجود در این بازی که به او دستور میدهند، مبارزه کند.

قسمت بسیار جذاب بازی Deathloop نحوه تعامل با زمان می باشد، چون زیرا Colt باید هر روز و صورت تکراری باید به همان روز برگردند تا رخ‌پوشان دستورات خود را بیابند.

راهنمای ترینر بازی Deathloop

Num 1  – سلامتی بی نهایت

Num 2  – بی نهایت احیا می کند

Num +  – انرژی بی نهایت

Num 3  – مهمات / نارنجک بی نهایت

Num 4  – بدون بارگیری مجدد

Num 5  – اسلحه ها گیر نمی کنند

Num 6  – دقت فوق العاده

Num 7  – بدون پس زدن

Num 8  – حالت مخفی کاری

Num 9  – سرعت بازی را تنظیم کنید

Num 0  – کشتن با یک ضربه

Ctrl+Num 1  – بی نهایت باقی مانده

Ctrl+Num 2  – ضریب باقیمانده

کاربر عزیز با توجه به نسخه مورد نظر، ترینر بازی Deathloop را دانلود کنید و هنگام اجرای بازی آن را اجرا نمایید و کلیدهای مشخص شده را فشار دهید تا ترینر برای شما به همراه آپشن ها مربوطه فعال گردد.

نکته 1:اگر ترینر بازی Deathloop اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی Deathloop داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

سایر ترینر ها

دانلود ترینر بازی Minecraft Dungeons

دانلود ترینر بازی Baldur’s Gate 3

دانلود ترینر بازی Medieval Dynasty

دانلود ترینر بازی Cyberpunk 2077

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *