دانلود ترینر بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance

سلام خدمت همراهان عزیز ایزگیم، امروز با ترینر بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance در خدمت شما می باشیم برای دانلود این ترینر تا پایان مطالب ما را همراهی کنید.

مقدمه ای از بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance

در ابتدا به معرفی کوتاهی از بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance می پردازیم، این بازی در ژانر یک بازی نقش‌آفرینی ماجراجویی و اکشن قرار گرفته است. که توسط Tuque Games توسعه داده شده است و توسط شرکت بازیسازی Wizards of the Coast برای پلتفرم‌های PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S و Windows  و در تاریخ 22 ژوئن 2021 انتشار یافته است.

بازی Dark Alliance بر اساس دنیای جذاب فانتزی  Dungeons & Dragons ساخته شده است و این بازی شامل قهرمانان، موجودات و جادوگران بسیاری است. می توان گفت که بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance برگرفته از رمان ها، بخشی از مستندات و بازی جذاب Dark Alliance می باشد که تاکید بسیاری بر همکاری بین بازیکنان دارد.

در این بازی، بازیکنان باید از بین چهار شخصیت معین شده یکی را انتخاب کنند و سپس امکان مبارزه با دشمنان خطرناکی که سد راهش هستند مبارزه کنند و در این بین باید مشغول جمع آوری گنجیه ها و منابع شوید تا بتوانید با استفاده از جواهرات تجهیزات خود را ارتقا و بهبود ببخشید. از نکته های قابل ذکر این بازی می توان به قابلیت چندنفره (Co-op) اشاره کرد که به راحتی می توانید به طور همزمان بازی کنید.

راهنمای ترینر بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance

Num 1 – سلامتی نامحدود
Num 2 – استقامت نامحدود
Num 3 – بی نهایت مهارت نهایی
Num 4 – قدرت ترکیبی
Num 5 – تنظیم سرعت بازی
Num 6 – تنظیم سرعت حرکت
Num 7 – ارتفاع پرش را تنظیم کنید
Ctrl+Num 1 – طلا و کریستال بی نهایت
Ctrl+Num 2 – پایان بی نهایت
Ctrl+Num 3 – ویرایش نقاط مشخص
Ctrl+Num 4 – امتیازهای شاهکار را ویرایش کنید

کاربر عزیز با توجه به نسخه مورد نظر، ترینر بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance را دانلود کنید و هنگام اجرای بازی آن را اجرا نمایید و کلیدهای مشخص شده را فشار دهید تا ترینر برای شما به همراه آپشن ها مربوطه فعال گردد.

نکته 1:اگر ترینر بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *