دانلود ترینر بازی Elden Ring + سالم و تست شده

استودیوی بازی سازی فرام‌سافتور با ساخت بازی Elden Ring نشان داد که در ارائه دنیایی جهان باز مهارت ویژه ای دارد و می‌تواند پلیرها را به‌خوبی سرگرم و هیجان زده کند. در ادامه جهت دانلود ترینر بازی Elden Ring با ما همراه شوید.

درباره بازی Elden Ring

جریان بازی الدن رینگ حول زمین های بین(lands Between) و رویداد های داخل آن جریان دارد. در این سرزمین، الدن رینگ و قدرت آن مایه حیات Erdtree به حساب می آید و الدن رینگ در حال نابود شدن است. قدرت الدن رینگ در قالب شارد‌های متفاوت در اختیار لردهای ملکه ماریکا جاویدان قرار گرفته است

حال پلیر در نقش Tarnished وظیفه دارد تا شاردهای الدن رینگ را جمع‌آوری بکند، قدرت آن را بازیابی و با نابودی تمامی موانع، به الدن لرد سرزمین Lands Between تبدیل شود.

داستان کوتاهی از بازی الدن رینگ

الدن در تمام بخش های سرزمین های میانه وجود دارد، قلمرویی که توسط یک خدای بیرونی با نام گریتر ویل حکمرانی می شود. گریتر ویل این سرزمین را با چند روون جادویی و یک درخت عظیم و طلایی با نام اردتری می سازد.گریتر ویل مکه ماریکا را به عنوان فرامنروای سرزمین در کنار همسرش که مقام الدن لرد را داشته باشد قرار داد.
در ابتدا گادفری همسر ماریکا بود اما ماریکا به دنبال قدرت بیشتری بود و به همین با نیمه مردانه خود راداگون ازدواج کرد. ماریکا برای اطمینان از حکومت ابدی خود در سرزمین های میانه، رون مرگ را به ملیکث بلک بلید سپرد تا برای همیشه حکومت در اختیار او باشد.

ترینر بازی Elden Ring

همانطور که آگاه هستید اکثر بازی های ساخته شده استودیو فرام سافتور به سخت بودن و چالش برانگیز بودن مشهور هستند و شما به راحتی نمیتوانید به مراحل دیگر بازی صعود کنید.

شاید استفاده از ترینر برای عبور کردن از مراحل بازی کار جالبی نباشد و خیانت محسوب شود اما از دید بازیکن این موضوع جذابی است. در واقع بازیکن با شکستن مرزهای درون بازی و عبور کردن مراحل، می تواند تجربه لذت‌بخش متفاوتی را در بازی تجربه بکند.

راهنمای اجرای ترینر بازی elden Ring

نکته: اگر نسخه آفلاین استفاده می کنید بهتر است از این ترینر الدن رینگ استفاده کنید: جهت اجرای ترینر نسخه v1.2 – v1.03، باید ترینر و محتویات آن را در محل پوشه نصب بازی کپی کنید. بعد از کپی، بازی و ترینر را اجرا کنید و کلید های مشخص شده را فشار دهید تا ترینر و آپشن های آن فعال شوند، برای مثال با فشار دادن کلید num 2 ویژگی جان بینهایت فعال می شود.

ترینر الدن رینگ برای همه ورژن ها

این ترینر به خوبی برای ورژن بازی شما کار می کند اما اگر به احتمال یک درصد هم به مشکل خوردید اصلا نگران نباشید! ما ترینر الدن رینگ را برای ورژن های v1.04v1.06v1.08v1.10 هم برای شما آماده کرده ایم. که در صورت نیاز می توانید از آن ها استفاده کنید.

اما برای ترینر ورژن v1.2 – v1.04 که مخصوص نسخه آنلاین و استیم بازی می باشد، فایل را نصب کنید. بعد از نصب ترینر رو اجرا کنید و آپشن های مورد نیاز را فعال کنید و بازی را طریق ترینر اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

نکته 1:اگر ترینر Elden Ring باز نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح ترینر آنتی ویروس را خاموش کنید.

نکته 2: در برخی از ترینر ها گاهی لازم است برای فعالسازی ترینر کلیدی را فشار دهید پس این نکته را فراموش نکنید.

تصویری از ترینر Elden Ring

شما در این تصویر ترینر بازی را مشاهده می کنید که حدود 30 آپشن فوق العاده دارد، کلیدها و قابلیت ها مشخص شده است. فقط کافیست کلیدها را فشار دهید.

ترینر بازی Elden Ring

آنچه خواندید

2 پاسخ در “دانلود ترینر بازی Elden Ring + سالم و تست شده”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *