دانلود ترینر بازی igi 2

پس از انتشار ترینر بازی igi 1 امروز تصمیم گرفتیم در وبسایت ایزگیم ترینر بازی igi 2 برای دانلود در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. لطفا جهت دانلود این ترینر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

در مورد بازی igi 2

IGI 1 (که مخفف “Project I.G.I.: I’m Going In” است) یک بازی ویدیویی تیراندازی اول شخص است که توسط استودیوی Innerloop Studios توسعه داده شده و توسط Eidos Interactive منتشر شد.این بازی در سال 2000 عرضه شد و در پلتفرم‌های ویندوز، پلی‌استیشن و دی‌اکس بازی موجود است.داستان بازی IGI 1 در مورد یک جاسوس به نام دیوید جونز است که برای سازمان جاسوسی خصوصی به نام IGI  کار می‌کند. دیوید ماموریت‌های مختلفی را در سرتاسر جهان انجام می‌دهد تا عملیات‌های مخفیانه را انجام دهد و اهداف مشخصی را دنبال کند. داستان در محیط‌های مختلفی مانند پناهگاه‌های روسی، قلعه‌ها، بیمارستان‌ها و پایگاه‌های نظامی رخ می‌دهد.

راهنمای ترینر بازی igi 2

ترینر را در مسیر نصب بازی کپی کنید و هنگام اجرای بازی ترینر را اجرا کرده و کلید های ترکیبی زیر را فشاردهید.

F1-سلامتی نامحدود

F2-تجهیزات نامحدود

نکته 1:اگر ترینر بازی igi 2 اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا بودن یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی igi 2 داشتید حتما در قسمت نظرات اعلام کنید.

آنچه خواندید

2 پاسخ در “دانلود ترینر بازی igi 2”

رضا

1403-03-02

من ترینر را اجرا میکنم و داخل بازی دکمه ها را یک بار می زنم ولی کار نمی کند باید چی کار کنم؟

علیرضا

1403-04-13

ورژن بازی شما با ترینر یکی هست؟
لطفا ورژن بازی رو بگید تا ترینر رو بررسی و چک کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *