دانلود ترینر بازی Satisfactory

سلام خدمت دوستان عزیز ایزگیمی، امروز با ترینر بازی Satisfactory در خدمت شما هستیم، برای دانلود ترینر بازی Satisfactory در ادامه مطالب ما را همراهی کنید.

مقدمه بر بازی Satisfactory

Satisfactory بازی ویدیویی در زمینه مدیریت شهری و ساخت به حساب می آید، این بازی توسط کمپانی Coffee Stain Studios توسعه داده شده است.

شما در این بازی در نقش یک مهندس فضایی که بر روی یک سیاره دیگر زندگی می کنید باید بتوانید منابع موجود در این سیاره را پیدا و استخراج کنید. با استخراج این منابع می توانید تجهیزات و ساختمان های گوناگونی را بسازید و با استفاده از ساختن چرخه های تولید محصولات آنها را بهینه سازی کنید. شما با این کار می توانید منابع جدیده تری را به دست آورید تا بتوانید تجهیزات خود را ارتقا دهید و پروژه های پیشرفته تری را مدیریت کنید.

محور اصلی این بازی کشف کردن منابع جدید و استفاده از آنها می باشد، از نکات قابل توجه بازی Satisfactory می توانید به گرافیک بالای ان اشاره کرد.

راهنمای ترینر بازی Satisfactory

Num 1  – سلامتی بی نهایت

Num 2  – موارد بی نهایت

Num 3  – حداکثر اندازه موجودی

Num 4  – نادیده گرفتن الزامات ساخت

Num 5  – قدرت بی نهایت

Num 6  – سرعت فوق العاده (سرعت حرکت)

Num 7  – سرعت بازی را تنظیم کنید

Num 8  – سوپر پرش

Num 9  – بدون آسیب سقوط

Num 0  – کشتن با یک ضربه

کاربر عزیز با توجه به نسخه مورد نظر، ترینر بازی Satisfactory را دانلود کنید و هنگام اجرای بازی آن را اجرا نمایید و کلیدهای مشخص شده را فشار دهید تا ترینر برای شما به همراه آپشن ها مربوطه فعال گردد.

نکته 1:اگر ترینر بازی Satisfactory اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی Satisfactory داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

سایر ترینر ها:

دانلود ترینر بازی Dragon Ball Z: Kakarot

دانلود ترینر بازی Persona 4 Golden

دانلود ترینر بازی SnowRunner

آنچه خواندید

2 پاسخ در “دانلود ترینر بازی Satisfactory”

جواد

1403-01-06

سلام .
خیلی ممنون از سایت خوبتون.
کارام رو راه میندازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *