دانلود ترینر بازی SnowRunner

سلام خدمت همراه عزیز ایزگیم امروز با ترینر بازی SnowRunner در خدمت شما هستیم برای دانلود این ترینر تا پایان همراه ما باشید.

مقدمه ای  از بازی SnowRunner

بازی SnowRunner در اصل یک شبیه ساز رانندگی می باشد که این بازی توسط استودیو Saber Interactive توسعه داده شده است و توسط Focus Home Interactive انتشار یافته. این بازی  برای پلتفرم‌های PlayStation 4, Xbox One و Microsoft Windows و در سال 2020 منتشر شده.

در بازی SnowRunner،شما باید به عنوان یک راننده ماشین های سنگین به ماموریت های دشوار و سخت در آب و هوای های مختلف ایفای نقش کنید، شما وظیفه دارید ماموریت های دشواری همچون حمل بار ، پلمپ کردن آبگیرها، رسیدن به مناطق دور افتاده و حفاری در مناطق سرد و گرم را انجام دهید.

ار نکات قابل توجه  بازی SnowRunner دقت به جزئیات بازی در ساخت خودروها و محیط های بازی می باشد که محیطی جذاب را ساخته که می توان تجربه ای نزدیک به واقعیت را برای رانندگی در موقعیت های دشوار و نامساعد. نکته دیگر این بازی قابلیت بازی کردن چند نفره آنلاین می باشد که این امکان را به شما می دهد تا شما بتوانید به همراه دوستان خود در سفره خودرو خود شرکت کنند.

اگر شما یکی از علاقه مندان به بازی های شبیه سازی شده ای رانندگی هستید پیشنهاد می شود حتما این بازی را تجربه کنید.

راهنمای ترینر بازی SnowRunner

Num1  – سلامت خودرو بی نهایت

Num 2  – سوخت بی نهایت

Num 3  – نقاط تعمیر بی نهایت

Num 4  – لاستیک یدکی بی نهایت

Num 5  – یخ زدن در روز

Num 6  – روز + 1 ساعت

Num 7  – روز – 1 ساعت

Num 8  – سرعت بازی را تنظیم کنید

Num 9  – پول را ویرایش کنید

Num 0  – اضافه کردن Exp

کاربر عزیز با توجه به نسخه مورد نظر، ترینر بازی SnowRunner را دانلود کنید و هنگام اجرای بازی آن را اجرا نمایید و کلیدهای مشخص شده را فشار دهید تا ترینر برای شما به همراه آپشن ها مربوطه فعال گردد

نکته 1:اگر ترینر بازی SnowRunner اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی SnowRunnerداشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

سایر ترینر ها:

دانلود ترینر بازی Dragon Ball Z: Kakarot

دانلود ترینر بازی Persona 4 Golden

دانلود ترینر بازی Back4 Blood

آنچه خواندید

2 پاسخ در “دانلود ترینر بازی SnowRunner”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *