دانلود ترینر بازی The Walking Dead: Saints & Sinners

درود فراوان خدمت دوستان عزیز ایزگیم، امروز هم بازی ترینر بازی The Walking Dead: Saints & Sinners در خدمت شما عزیزان می باشیم برای دانلود این بازی تا پایان ما را همراهی کنید.

مقدمه ای بر بازی The Walking Dead: Saints & Sinners

بازی The Walking Dead: Saints & Sinners یک بازی ویدیویی VR در ژانر ترسناک و بقاست و توسط استودیوی Skydance Interactive در سال 2020 توسعه داده شده است. می توان گفت این بازی بر حسب دنیای محبوب تلویزیونی و کمیک های The Walking Dead طراحی و ساخته شده؛ شما در این بازی در نقش انسان هایی که توسط زامبی ها در دنیای تسخیر شده می باشید ایفای نقش می کنید.

درگیری و کلنجار های بسیاری با دشمنان انسانی که توسط زامبی ها تسخیر شده اند و زامبی ها جستجو برای یافتن منابع برای بقا و تصمیماتی پراکنده که برای زنده ماندن نیاز می باشد، از تجربه های اصلی این بازی است. بازی The Walking Dead: Saints & Sinners یک روایت پردازی عمیق و تجربه VR جذابی را برای دوستداران بازی های ترسناک و بقا فراهم می‌کند.

این بازی تجربه جذابی از جهان پس از آپوکالیپس زامبی را به نمایش می گذارد، در بازی The Walking Dead: Saints & Sinners، بازیکنان وارد شهر نواوا اورلئانز در لوییزیانا می‌شوند که در بدو ورود در معمایی مملو از خطر و موانع قرار خواهند گرفت و با تصمیماتی که در طول بازی می گیرند نقش موثری در روند بازی و انتهای آن دارند.

این بازی دارای عناصر زیادی از جمله بقا، مخفی کاری، تیراندازی و جستجوی منابع می باشد و تجربه‌ای چندبعدی از دنیای The Walking Dead به شما نشان می دهد.

راهنمای ترینر بازی The Walking Dead: Saints & Sinners

Num 1 – سلامتی نامحدود
Num . – بدون سم/بدون سلامت حداکثر
Num 2 – استقامت نامحدود
Num 3 – بدون گرسنگی/بدون افت حداکثر استقامت
Num 4 – مهمات نامحدود
Num 5 – غیرقابل بارگزاری مجدد
Num 6 – دوام سلاح بی نهایت
Num 7 – زامبی ها نمی توانند بازیکن را بگیرند
Num 8 – منابع بی نهایت

کاربر عزیز، لطفا به نسخه بازی خود توجه داشته باشید ممکن است ترینر بازی The Walking Dead: Saints & Sinners به خوبی کار نکند. از این رو شما باید سایر ورژن های دیگر را مورد بررسی قرار دهید و ورژنی که مطابق بازی شما هست دانلود کنید. ما در ایزگیم تمام ورژن های موجود ترینر را آماده کرده ایم. پس با خیالت راحت در جعبه دانلود ترینر را دانلود کنید.

نکته 1:اگر ترینر بازی The Walking Dead: Saints & Sinners اجرا نشد یا با اروری از سوی آنتی ویروس مواجه شد بهتر است برای اجرای صحیح آن، آنتی ویروس را بطور موقت خاموش کنید.
نکته 2:منظور از NUM در راهنمای ترینرها، کلیدهای سمت راست کیبورد یا NumPad (نامپد) می‌باشد.
نکته 3: در اکثر ترینرها، نیازی به کپی کردن فایل ترینر در محل نصب بازی نیست و هرجا که اجرا شود می تواند اجرا یا نبودن بازی را تشخیص دهد. اما برای اطمینان بهتر است به محل نصب بازی منتقل شود تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر مشکلی در اجرای ترینر بازی The Walking Dead: Saints & Sinners داشتید لطفا در قسمت نظرات اعلام کنید.

آنچه خواندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *